شبکه CBS تولید سریال God Friended Me را پس از دوفصل متوقف می‌کند


شبکه CBS تولید سریال God Friended Me را پس از دوفصل متوقف می‌کند

سریال God Friended Me به پایان مسیر خود نزدیک می‌شود، تولید این مجموعه درام کمدی، پس از پخش دو فصل از آن متوقف شد. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید. سریال God Friended Me در میانه‌های پخش فصل دوم خود قرار دارد که فینال آن برای تاریخ 26 آوریل تعیین شده است. پایان این فصل اکنون به عنوان پایان کل سریال خواهد بود، آن‌ها با انتشار دو اپیزود به طور...

سریال God Friended Me به پایان مسیر خود نزدیک می‌شود، تولید این مجموعه درام کمدی، پس از پخش دو فصل از آن متوقف شد. در ادامه با گیم‌شات همراه باشید.

سریال God Friended Me در میانه‌های پخش فصل دوم خود قرار دارد که فینال آن برای تاریخ 26 آوریل تعیین شده است. پایان این فصل اکنون به عنوان پایان کل سریال خواهد بود، آن‌ها با انتشار دو اپیزود به طور همزمان به پایان این سریال نزدیک می‌شوند. خوشبختانه تیم هنری پشت‌صحنه مدتی است که از این تصمیم خبر دارند.

این تصمیم توسط استودیو برادران وارنر و شبکه CBS کمی قبل‌تر گرفته شده است، تا به تیم اجازه داده شود به جای برنامه‌ریزی برای یک فصل دیگر یک پایان مناسب را تنظیم کنند. این یکی از موارد نادری است که یک سریال دو فصلی پس از کنسل شدن هنوز می‌تواند یک پایان مناسب را داشته باشد.

ما بسیار افتخار می‌کنیم که توانستیم یک مفهوم منحصر به فرد و داستان زندگی‌بخش سریال God Friended Me در این دو فصل بازگو کنیم. ما از بازیگران فوق‌العاده خود، نویسندگان، تیم تولید و بقیه دست‌اندرکاران سریالی که گفتگویی تفکرآمیز درباره ایمان، زندگی و شادی را به نمایش گذاشت تشکر می‌کنیم. سریالی که در پایان هر قسمت باعث حال خوب بینددگان می‌شد. تیم خلاق سازنده این سریال یک ” پیشنهاد دوستانه ” دیگر در ذهن دارند. با نزدیک شدن به پایان این سریال امیدواریم که نتیجه رضایت‌بخشی داشته باشد.

سریال God Friended Me وقتی فصل دوم آن منتشر شد یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌ها در ژانر خود بود. اما مانند بسیاری دیگر از پروژه‌ها این سریال نیز در فصل دوم خود دچار رکود جنجالی شد.

این سریال درباره فردی به نام مالز فینر با بازی برندون مایکل هال (Brandon Micheal Hall) است، کسی که وقتی از طرف افرادی که خود را شبکه اجتماعی خدا نامیدند پیشنهاد دریافت کرد، داستان زندگی‌اش کاملا دچار تغییر شد. مالز برای پیدا کردن عوامل این شبکه و نابودی آن، زندگی تمامی نزدیکانش را تحت تاثیر قرار نی‌دهد. ویولت بین (Violett Beane)، سوراج شارما (Suraj Sharma) و جو مورتون (Joe Morton) از دیگر ستارگان این سریال هستند.

شبکه CBS تولید سریال God Friended Me را پس از دوفصل متوقف می‌کندشبکه CBS تولید سریال God Friended Me را پس از دوفصل متوقف می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی