فروش دو میلیون نسخه‌ای بازسازی بازی Resident Evil 3 طی پنج روز


فروش دو میلیون نسخه‌ای بازسازی بازی Resident Evil 3 طی پنج روز

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 3 همان‌طور که انتظار می‌رفت، از همان ابتدا بسیار درخشان ظاهر شده و فروش فوق‌العاده‌ای را داشته است. نقدها و نمرات بازسازی بازی Resident Evil 3 منتشر شد به گفته‌ی کپ‌کام، بازسازی بازی Resident Evil 3 طی پنج روز اول انتشارش موفق به فروش دو میلیون نسخه شده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که این رقم دو...

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 3 همان‌طور که انتظار می‌رفت، از همان ابتدا بسیار درخشان ظاهر شده و فروش فوق‌العاده‌ای را داشته است.

به گفته‌ی کپ‌کام، بازسازی بازی Resident Evil 3 طی پنج روز اول انتشارش موفق به فروش دو میلیون نسخه شده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که این رقم دو میلیونی، رقم فروش خالص این عنوان نیست و شامل نسخه‌هایی که به فروشگاه‌های مختلف در سراسر جهان عرضه شده است نیز می‌شود. میزان فروش مستقیم این بازی یعنی نسخه‌های خریداری شده توسط بازیکنان مشخص نشده است.

نکته‌ی دیگر این است که حدود 50 درصد فروش این عنوان در پنچ روز اول عرضه‌اش به‌صورت دیجیتالی بوده است. این نه‌تنها رشد روزافزون فروش دیجیتالی در نسل جاری را به نمایش می‌گذارد، بلکه همچنین نشان از این دارد که بازیکنانی که به‌خاطر پاندمی کرونا در خانه‌هایشان مانده‌اند تصمیم به خرید دیجیتالی آن به‌جای خرید فیزیکی با مشکلات خاص خودش گرفته‌اند.

علاوه بر این‌ها، طی چند وقت اخیر شایعات و گزارشات مخلتفی را درباره‌ی پروژه‌های آینده‌ی مربوط به سری Resident Evil شاهد بوده‌ایم و با توجه به این شایعات، Resident Evil 8 که به‌زودی از آن رونمایی می‌شود در اوایل 2021 بر روی کنسول‌های نسل جدید و همچنین کنسول‌های نسل جاری منتشر خواهد شد و همچنین از پلی‌استیشن وی‌آر پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، شنیده‌ها حاکی از این هستند که بازسازی Resident Evil 4 هم‌اکنون در دست توسعه قرار دارد و در سال 2022 روانه‌ی بازار خواهد شد. کپ‌کام در گذشته گفته بود که به بازسازی عناوین بیشتر از سری Resident Evil ادامه می‌دهد و به‌تازگی نیز نظرسنجی جدیدی را برگزار کرده و در آن از طرفداران پرسیده است که در صورت انتشار یک نسخه‌ی بازسازی شده‌ی دیگر از این سری، آیا مایل به خرید آن خواهند بود و در چه شرایطی چنین اقدامی خواهند کرد. باید منتظر ماند و دید که در آینده‌ی نزدیک اخباری رسمی در این مورد به انتشار می‌رسد یا خیر.

نظر شما درمورد عملکرد بازسازی بازی Resident Evil 3 چیست؟

فروش دو میلیون نسخه‌ای بازسازی بازی Resident Evil 3 طی پنج روزفروش دو میلیون نسخه‌ای بازسازی بازی Resident Evil 3 طی پنج روز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل