کمک اینستاگرام به رستوران های آسیب دیده از کرونا


کمک اینستاگرام به رستوران های آسیب دیده از کرونا

رسانه کلیک – این روزها رستوران‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی دارند؛ اینستاگرام امیدوار در همکاری با سیستم سفارش آنلاین غذا و مواد غذایی ChowNow، به رستوران های آسیب دیده از کرونا کمک کند. در این همکاری رستوران‌ها می‌توانند استیکرهایی را به عکس‌ها و استوری‌های خود اضافه کنند تا کاربران را به صفحه […] نوشته کمک اینستاگرام به رستوران های...

رسانه کلیک – این روزها رستوران‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی دارند؛ اینستاگرام امیدوار در همکاری با سیستم سفارش آنلاین غذا و مواد غذایی ChowNow، به رستوران های آسیب دیده از کرونا کمک کند.

در این همکاری رستوران‌ها می‌توانند استیکرهایی را به عکس‌ها و استوری‌های خود اضافه کنند تا کاربران را به صفحه هایی که از قبل برای سفارش غذا آماده شده است هدایت کنند.

غذا یکی از موضوعات پر طرفدار در اینستاگرام است. بنابراین این امر می تواند به رستوران‌ها کمک کند تا با حضور در شبکه های اجتماعی دیگران را به سفارش غذا از بیرون ترغیب کنند. علاوه بر این، مشتریان نیز می توانند این استیکرها را دوباره به اشتراک بگذارند تا دیگران را نیز نسبت به این موضوع آگاه کنند.

نکنه قابل این است که این همکاری صرفا مربوط به غذا نیست و شما می‌توانید کارت های هدیه را نیز از این طریق تهیه کنید.

به نظر می‌رسد در این همکاری ChowNow کمیسیون سفارش غذا و کارت هدیه نمی گیرد اما رستوران ها برای استفاده از ابزارهای سفارش و پرداخت آن باید ماهانه بین 99 تا 149 دلار بپردازند. همچنین ChowNow پرداخت ها را انجام می دهد اما روند تحویل را به شرکت‌هایی مانند DoorDash واگذار کرده است.

امیدوارم تا تلاش‌های اینستاگرام برای کمک به رستوران های آسیب دیده از کرونا با ایجاد پست‌های ویژه خرید و سفارش غذا به کسب درآمد آن‌ها منجرب شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...