مشارکت عمومی برای کمک های مومنانه نشانه همدلی مردم در مواقع اضطرار است


مشارکت عمومی برای کمک های مومنانه نشانه همدلی مردم در مواقع اضطرار است

حجت الاسلام عزیزی گفت: مشارکت عمومی برای کمک های مومنانه نشانه همدلی مردم در مواقع اضطرار است و از ابتدای پیروزی انقلاب نیز شاهد هستیم که در بحران و مواقع مورد نیاز مردم با حضور در صحنه نقش جهادی خود را ایفا کرده اند.

حجت الاسلام «جابر عزیزی» در جریان بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید علایی روستای فولادلوقویی شهرستان بیله سوار به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اجرای طرح کمک های مومنانه تدبیر بسیار هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری بود تا در این روزهای سخت و دشوار به خانواده های نیازمند کمک شود.

امام جمعه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: مشارکت عمومی برای کمک های مومنانه نشانه همدلی مردم در مواقع اضطرار است و از ابتدای پیروزی انقلاب نیز شاهد هستیم که در بحران و مواقع مورد نیاز مردم با حضور در صحنه نقش جهادی خود را ایفا کرده اند.

وی ادامه داد: خیرین و نیکوکاران شهرستان بیله سوار در این اقدام خداپسندانه مشارکت بیشتری داشته باشند تا در این ایام که بیش از پیش نیازمند یاری هستیم بتوانیم نیاز خانواده های محروم را تامین کرد.

حجت الاسلام عزیزی افزود: اقدام های فرهنگی و کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری شهید علایی در کشور بسیار ارزنده و قابل تقدیر هست و به عنوان افتخار استان در رویداد ملی فهما معرفی شده است.

امام جمعه شهرستان بیله سوار تاکید کرد: مشارکت نوجوانان و جوانان این روستا در برنامه های فرهنگی نشان از تاسی از تربیت شهدا است و به عنوان نسل مدافع از ارزش ها و آرمان های انقلاب در عرصه های جهاد حضور دارند.

حجت الاسلام عزیزی اعلام داشت: اقدام های جهادی این عزیزان باید بیش از پیش به نمایش گذاشته شود تا الگوی برای دیگر فعالان فرهنگی در شهرستان و استان باشد.

وی ادامه داد: از همه مردم شهرستان بیله سوار درخواست دارم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای مبارزه با بیماری کرونا، مدافعان سلامت را حمایت کنند تا شاهد سلامت عمومی جامعه در روزهای آینده باشیم.

امام جمعه شهرستان بیله سوار عنوان کرد: این روزهای سخت نیز به پایان خواهد رسید و روسفیدی برای افرادی خواهد ماند که در کنار مستضعفان و محرومان قرار گرفت و اجر اخروی آن را نصیب خود خواهند کرد.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا