انجام بیش از 3 هزار ماموریت امداد و نجات درسال گذشته دراستان اصفهان


انجام بیش از 3 هزار ماموریت امداد و نجات درسال گذشته دراستان اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از انجام بیش از 3 هزار ماموریت امداد و نجات درسال گذشته در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزای موج اصفهان، علی محمد هاشمی گفت: بیش از سه هزار و 344 هزار نفر مصدوم و افراد حادثه دیده ناشی از حوادث در سال گذشته توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 834 ماموریت امداد و نجات در سال 98 انجام شده است، اظهار داشت : این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 26/13 درصد افزایش داشته است.

علی محمد هاشمی با بیان اینکه در سال گذشته به 18 هزار و 400 نفر از افرادی که از حوادث مختلف آسیب دیده بودند ، امدادرسانی شد ، افزود : در این سال حوادث ترافیکی با یک هزار و 486 مورد همچنان در صدر حوادث رخداده در استان قرار داشته و پس از آن اهم حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان اصفهان 943 حادثه شهری ،866 مورد خدمات حضوری و 247حادثه صنعتی و کارگاهی ، 97 حادثه کوهستان ، 68 حادثه برف و کولاک ، 61 حادثه سیل و آبگرفتگی و 31 حادثه ساحلی و دریایی بوده که توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نجات بیش از سه هزار و 344 هزار نفر مصدوم و افراد حادثه دیده ناشی از حوادث در این مدت ، تصریح کرد: بیش از سه هزار و 570 هزار نفر از آسیب دیدگان به صورت اضطراری اسکان داده شده و دو هزار و 721 مصدوم نیز پس از انجام اقدامات اولیه و سرپایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: 8 درصد از کل ماموریت های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در استان اصفهان در سال گذشته انجام شده است که پس از استان مازندران با 7 هزار و 21 مورد در رتبه دوم قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی