نوکیا 9.3 PureView از نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار است


نوکیا 9.3 PureView از نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار است

گزارش‌ها نشان می‌دهد نه‌تنها از نمایشگری با مشخصات جالب توجه در نوکیا 9.3 PureView استفاده شده است؛ بلکه دوربین اصلی نیز از حسگر 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

آخرین شایعات از گوشی پرچم‌دار جدید برند نوکیا خبر می‌دهند که نوکیا ۹.۳ PureView نیز به جمع محصولاتی پیوسته است که از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کنند. هنوز مشخص نیست که چه پنلی در نسل بعدی پرچم‌دار نوکیا استفاده شده است و آیا نمایشگری با پنل LCD را در گوشی نوکیا ۹.۳ PureView شاهد خواهیم بود یا آنکه از پنل OLED در گوشی هوشمند بعدی HMD استفاده می‌شود.

با این حال، شایعات به استفاده از دوربین سلفی مخفی‌شده در پشت نمایشگر نوکیا ۹.۳ PureView اشاره می‌کنند و همچنین برخی گزارش‌ها نیز احتمال استفاده از پنل OLED در محصول بعدی برند نوکیا را افزایش می‌دهند. گویا نوکیا ۹.۳ PureView در زمینه دوربین اصلی نیز تحولات بسیاری نسبت به مدل‌های پیشین خواهد داشت.

در ماژول دوربین اصلی شاهد دوربینی ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ هستیم که احتمالا دوربین ۶۴ مگاپیکسلی دیگری نیز آن را همراهی خواهد کرد. گویا دوربین دوم برای زوم بهتر تعبیه شده است و به بهبود عملکرد دوربین اصلی کمک خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد HMD، شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند برند نوکیا، برای طراحی ماژول دوربین اصلی نوکیا ۹.۳ PureView آزمایش‌هایی با بهره گرفتن از حسگرهای ۲۰، ۲۴ و ۴۸ مگاپیکسلی انجام داده است و درنهایت متقاعد شده که از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده کند.

نوکیا 9.3 PureView از نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار است

هنوز مشخص نیست که چه زمانی جدیدترین پرچم‌دار برند نوکیا رونمایی می‌شود؛ اما احتمال می‌رود که در ماه اوت یا سپتامبر شاهد رونمایی از نوکیا ۹.۳ PureView باشیم. محصول معرفی‌نشده HMD برای مدتی است که در مرحله توسعه به‌سر می‌برد. در ابتدا این محصول با نام نوکیا ۹.۱ شناخته می‌شد و سپس به نوکیا ۹.۲ تغییر نام داد و حال نیز با نام نوکیا ۹.۳ PureView شناخته می‌شود.

در گزارش‌های متعدد شاهد تغییرات گسترده‌ای در سخت‌افزار به کار رفته در نوکیا ۹.۳ PureView بودیم. پرچم‌دار جدید HMD ابتدا قرار بود با تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه شود؛ اما عرضه با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ دلیل اصلی تأخیر در رونمایی این محصول عنوان شد. باید صبر کرد و دید که HMD چه شگفتانه‌هایی را برای ما از آستین بیرون خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت