تکمیل حدود 40 درصد ظرفیت کاروانهای حج 99 گیلان


تکمیل حدود 40 درصد ظرفیت کاروانهای حج 99 گیلان

رشت - ایرنا- مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه تا کنون بیش از 36 درصد ظرفیت کاروان های حج تمتع تکمیل شده است، گفت : با توجه به ظرفیت خالی کاروانها نام نویسی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع 16 اردیبهشت تا 31 خرداد سال 86 هم انجام می شود.

حسن فعال روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پیش از این؛ متقاضیانی که تا پانزدهم اردیبهشت ماه ۸۶ در بانک ملی ودیعه گذاری کرده بودند، امکان ثبت نام در کاروان های حج ۹۹ را داشتند، تاکید کرد: متقاضیان دارای شرایط اعلام شده، هر چه سریعتر ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: درصورتی که ودیعه گذاران تاکنون در فراخوان عمومی شرکت نکرده اند، باید ابتدا با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به تکمیل و بروز رسانی اطلاعات خود اقدام و پس از دریافت کد رهگیری سایر مراحل رزرو و ثبت نام قطعی را انجام دهند.

وی اظهار کرد: انجام ثبت نام متقاضیان از محل اولویت های ذخیره پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان ها در هریک از شهرستان ها پایان می پذیرد.

وی سهمیه استان برای اعزام زائر به سفر معنوی حج تمتع سال ۹۹ را ۶۷۵ نفر عنوان و تصریح کرد: تا کنون ثبت نام ۲۴۱ نفر برای تشرف به حج تمتع قطعی و انجام شده است.

به گفته فعال؛ زائران گیلانی در پنج کاروان شامل دو کارون از رشت و نیز از شهرستان های آستانه اشرفیه، لنگرود و تالش هر کدام یک کاروان برای حج تمتع امسال مشرف می شوند.

سال گذشته ۴۷۵ زائر گیلانی برای حج تمتع به سرزمین وحی مشرف شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش