افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان گنبد و چند اخبار کوتاه از گلستان


افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان گنبد و چند اخبار کوتاه از گلستان

گنبدکاووس - ایرنا - افتتاح بخش جدید مراقبت‌های ویژه بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس، کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در گنبد و 15 تن کود شیمیایی قاچاق در بندرترکمن و آغاز عملیات نقشه‌برداری پروژه گازرسانی 7 روستای مرزی مراوه‌تپه از مهمترین اخبار کوتاه روز پنجشنبه گلستان است.

بخش جدید مراقبت های ویژه بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس با حضور استاندار گلستان افتتاح شد.

با راه اندازی ۶ تخت جدید آی سی یو این بیمارستان با کمک ۲۰ میلیارد ریالی خیرین، تعداد تخت‌های مراقبت ویژه در هفت بیمارستان دولتی و بخش خصوصی گنبدکاووس به ۵۰ تخت افزایش یافت.

استاندار گلستان همچنین از زحمات کادر پزشکی و پرستاری این بیمارستان قدردانی کرد و با توجه به قدمت بالای مراکز درمانی گنبدکاووس، قول تامین زمین برای ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در این شهرستان را داد.

**

فرماندار گالیکش از ثبت درخواست ۱۰۰ کارگر بیکار شده ناشی از بیماری کرونا از این شهرستان در سامانه بیمه بیکاری خبر داد و گفت: کارگرانی که به دلیل بیماری در دوران شیوع بیماری کرونا از حضور در حرفه و مشاغل خود بازمانده‌اند، می‌توانند با ارائه نسخه و تاییدیه پزشک از دریافت غرامت ایام بیماری بهره‌مند شوند.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: در پی دریافت اطلاعاتی پیرامون خرید و فروش موادمخدر در یکی از محلات این شهرستان، ماموران پیگیر موضوع شده و در بازرسی از منزل متهم ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود: در این عملیات یک متهم دستگیر و ۲ خودرو متعلق به این قاچاقچی توقیف شد.

**

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در علی‌آبادکتول، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری متهم با ۳۸ فقره سرقت شدند.

**

جانشین فرمانده انتظامی بندرترکمن گفت: ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه تریلر مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۱۵ تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۱۶۵ میلیون ریال کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

**

فرماندار مراوه‌تپه گفت: عملیات نقشه برداری پروژه گازرسانی به هفت روستای مرزی بخش مرکزی این شهرستان آغاز شد.

امانگلدی ضمیر افزود: با اجرای این پروژه، گاز خانگی حدود ۷۰۰ خانوار روستاهای مرزی بسطام دره، دادلی غزنین، عطا جانقربانی، مردم دره، شاخلی، دولت اورلان و آقلر مراوه تپه تامین می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد