ارتش پشتیبان نظام سلامت است


ارتش پشتیبان نظام سلامت است

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با بیان اینکه ما نیروهای ارتش در استان خود را سرباز سلامت می دانیم، گفت: با تمام توان و ظرفیت از نظام سلامت پشتیبانی می‌کنیم.

امیر« فرهاد آریانفر» روز پنجشنبه در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش افزود: از طرف آحاد یگان‌های قرارگاه منطقه غرب از دکتر مرادی به عنوان فرمانده میدانی رزم بزرگ در مقابل دشمنی که هویدا نیست، اما جان مردم را تهدید می کند تشکر می کنم.

او گفت: ما از خدمات بی شائبه و مخلصانه همه رده های بهداشت و درمان در استان تقدیر و تشکر می کنیم.

امیر آریان فر اضافه کرد: ما به شعار «ارتش فدای ملت » همواره پایبند و مصمم هستیم و بی شک حاضریم جان خود را در راه مردم فدا کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: عزت و مجد امروز کشور ما به واسطه زحمات شما و سایر دست اندرکاران امنیت است و ما به شما افتخار می کنیم.

«محمودرضا مرادی» افزود: در رخدادهای گذشته مردم قدر امنیت را بیشتر دانستند و در این روزها مردم بیشتر به اهمیت سلامت پی بردند.

وی اظهار داشت: ارتش همواره مدافع مردم بوده و در زلزله سرپل ذهاب جزو اولین گروه‌هایی بودند که به کمک مردم‌ آمدند و در مسایلی همچون وقوع سیل و اپیدمی کرونا یکی از ارکان کمک به ملت بوده اند.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۷۷ هزار و ۹۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۸۶۹ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ۲۸ فروردین) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۶۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۷۷ هزار و ۹۹۵ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403