صداوسیما به دنبال ایجاد تنش است/ جامعه فوتبال همگی مدیون گذشته هستیم/ تمرین مجازی تاثیر خاصی روی آمادگی بازیکنان ندارد


صداوسیما به دنبال ایجاد تنش است/ جامعه فوتبال همگی مدیون گذشته هستیم/ تمرین مجازی تاثیر خاصی روی آمادگی بازیکنان ندارد

مهاجم سابق استقلال گفت: برای رسانه ملی متاسفم که دوست دارد تنش ایجاد کند. وقتی فردی از روی خشم حقیقتی را که خودش می‌داند تکذیب می‌کند، این مشکل دیگران نیست و مشکل مربوط به افرادی است که می خواهند این مباحث تفرقه افکنانه از رسانه ملی پخش شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید مراغه‌چیان پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: بنده باید معذرت خواهی کنم برای تاخیر نسبت به قضاوت در مورد برخی مدیران قبلی و نظرات نادرست که از بی تجربگی تاریخی در برنامه معلوم و مشخص در صداوسیما بوده است. برای رسانه ملی متاسفم که دوست دارد تنش ایجاد کند. وقتی فردی از روی خشم حقیقتی را که خودش می‌داند تکذیب می‌کند، این مشکل دیگران نیست و مشکل مربوط به افرادی است که می خواهند این مباحث تفرقه افکنانه از رسانه ملی پخش شود.

وی افزود: دفاع اکثر پیشکسوتان استقلال و بازگشایی حقایق تاریخی بنده نیز لازم می‌دانم بر شخصی که با نام سعید مراغه‌چیان بزرگ شده و در مکتب پاک و پر افتخار آبی فوتبال را از سن ۱۶ سالگی آغاز و با افتخار سال‌ها کاپیتانی و بازنشستگی در تاج واستقلال را درک کردم. آنچه در این دوران مشاهده کردم به صداقت چیزی نبود جز احترام به همه از حریف و همبازی تا تماشاگر و داور. واقعیت این است که تیمسار خسروانی موقعیت اجتماعی خوبی داشت و بنیانگذار بزرگترین و مجهز ترین باشگاه ورزشی و فرهنگی با شعب بزرگ در تمام شهرستان‌ها و نقاط مختلف کشور و حتی کشورهای دیگر و در سطح بین المللی بود که چنین کاری توسط هر فردی باشد باعث مباهات نام کشورمان است. از شروع یک باشگاه کوچک دوچرخه سواران تا اضافه شدن تمام رشته های ورزشی. او فردی متواضع و خاکی بود و دفترش بدون تشریفات بروی همه باز بود و در امر روحیه ورزشکاری دید باز و بزرگ داشت. این واقعیت است و من اگر آنرا نگویم دروغ گفته‌ام و آن فردی که به عمد چیز دیگری می گوید در درون خودش مشکل دارد. به هرحال ما مدیون گذشته هستیم، در شان ما نیست که بخواهیم جواب بدهیم اما دروغ و دروغگو در مسلک همه و روح ورزش نمی‌گنجد.

مراغه چیان در بخش پایان صحبت هایش پیرامون آغاز تمرینات استقلال به صورت مجازی عنوان کرد: این تمرین فقط می‌تواند به لحاظ بدنی بازیکن را کمی آماده نگه دارد و تاثیری بیش از این ندارد. معتقدم هر چه زودتر باید مسوولان یک تاریخ مشخص را برای آغاز لیگ ارائه دهند و اعلام کنند تا همه از این وضعیت سردرگمی بیرون بیایند و برای آینده خود برنامه ریزی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...