پایان تولیدِ «ماه درخشید»


پایان تولیدِ «ماه درخشید»

تله‌فیلم «ماه درخشید» به کارگردانی مجید صدیقی، در شهرهای اصفهان و تهران تصویربرداری شده و اکنون با پایان مراحل فنی تولید، آمادۀ پخش از شبکه‌های سراسری است.

مجید صدیقی، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان تله‌فیلم «ماه درخشید» در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این تله‌فیلم یک درام روان‌شناختی و معمایی است که با رویکرد تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین حماسه‌آفرینی‌های دوران دفاع مقدس، داستان جذابی را برای مخاطب روایت می‌کند.

وی ادامه داد: تصویربرداری این تله‌فیلم در شهرهای اصفهان و تهران انجام‌شده است.

صدیقی با بیان اینکه در تله‌فیلم «ماه درخشید» کوشیده‌ایم از ظرفیت‌های هنرمندان شهر اصفهان در حوزه‌های فنی و همچنین در بخش بازیگری بهره‌مند شویم، به معرفی عوامل تولید این اثر پرداخت و گفت: مجری طرح «ماه درخشید» موسسه سینمایی فرانگر است که اخیراً فیلم سینمایی «تو مشغول مردنت بودی» را در چرخه اکران گروه سینمایی هنر و تجربه داشته و ایرج رضایی به‌عنوان دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی، مجتبی اسپنانی به‌عنوان مدیر فیلم‌برداری، احمد سهی به‌عنوان مدیر تولید، مسعود والهی به‌عنوان جانشین تولید، سروش عزیزی به‌عنوان مدیر صدابرداری، ستاره کاظمی به‌عنوان طراح صحنه و لباس و افسانه کچویی به‌عنوان طراح چهره‌پردازی در آن فعالیت داشته‌اند.

وی افزود: مهدی دهقان برای تدوین و صداگذاری و شاهد لطفی برای ساخت موسیقی «ماه درخشید» زحمت‌کشیده‌اند و بازیگرانی چون رضا توکلی، محمدرضا نریمانی، شهره موسوی، حمید مرادی، بیژن گنجعلی، مژگان کوهی، جهانگیر نکویی، بهناز باباجانی، اسماعیل زنگل گیاه، محسن پرورش، رضا صالحی پژوه، جعفر انصاری و ... نیز در آن ایفای نقش کرده‌اند.

این کارگردان توضیح داد که با اتمام مراحل فنی تولید و صداگذاری این تله‌فیلم، «ماه درخشید» اکنون آماده پخش از شبکه‌های سراسری سیماست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید