کارنامه ارتش در اذهان ملت ایران درخشان است


کارنامه ارتش در اذهان ملت ایران درخشان است

معتمدیان با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه تضعیف ارتش هیچ وقت جایز نیست، گفت: بعد از این شاهد کارنامه درخشانی از ارتش در اذهان ملت بزرگ ایران هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدصادق معتمدیان»، امروز جمعه (29 فروردین) در رژه روز ارتش در پادگان 04 بیرجند، ضمن عرض تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی و پرسنل خدوم ارتش به ویژه در خراسان جنوبی، در روزهای آغازین پیروزی انقلاب ارتش در شرایط پیچیده و خطرناک و حساس قرار دارند که از طرفی حزب توده و از طرفی دوستان ناآگاه به دنبال تضعیف و اضمحلال جمهوری اسلامی بودند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: در این شرایط حساس حضرت امام خمینی(ره) به عنوان مدافع ارتش ورود پیدا کردند و روز 29 فروردین را روز ارتش نامگذاری کردند و خواستند در شهرهای بزرگ به رژه بپردازند و آمادگی خود را برای هرگونه وفاداری و نگهداری از مرزها اعلام کنند و از مردم خواستند حمایت همه جانبه خود را اعلام کنند.

معتمدیان با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه تضعیف ارتش هیچ وقت جایز نیست، گفت: بعداز این شاهد کارنامه درخشانی از ارتش در اذهان ملت بزرگ ایران هستیم در روزها و ماه های اولیه انقلاب که توطئه ها در مرزها، توسط استکبار جهانی شکل‌گرفته بود ارتش حضور پیدا کر ده است.

وی بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ارتش با تمام توان از همه ظرفیت های خود از زمین و هوا با تقدیم 48 هزار نفر از تمامیت ارضی نظام صیانت کرده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: بعداز فرامین رهبری ارتش به دنبال نوسازی و چابک سازی پرداخت و امروز در اوج آمادگی به سر می برد، سپاه پاسداران، نیروی های انتظامی و امنیتی در مرزها از آرمان ها و مرزهای اعتقادی جمهوری اسلامی صیانت می کنند.

معتمدیان بیان کرد: ارتش و نیروی زمینی در بلایای طبیعی در کنار مردم نقش مردمی خود را به خوبی ایفا کردند در دوران صلح؛ در دوران های مختلف مانند زلزله و سیل به یاری مردم می شتابند.

معتمدیان افزود: ارتش جمهوری اسلامی در سیل سال گذشته زودتر از همه ارگان ها، به کمک مردم شتافتند و در کنار همه ارگان نظام قوای سه‌گانه نیروهای مردم و نیروی مسلح به وظیفه مردمی خود، جامعه عمل پوشاند و امروز در زمینه مبارزه با کرونا ورود کرده اند.

وی ادامه داد: امروز ارتشی مکتبی مردمی و انقلابی است که از همه ظرفیت ها در جهت صیانت از مردم جمهوری اسلامی و مردمی استفاده می کند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ارتش، در مرزهای شرقی افغانستان حضور مقتدرانه دارند و به صیانت از مرزهای ما از طریق پدافند هوایی زمین و ارتش می پردازند.

وی در پایان از تلاش های خالصانه ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی تشکر و قدر دانی کرد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس