رژه خدمت در شاهرود برگزار شد


رژه خدمت در شاهرود برگزار شد

شاهرود- ایرنا- به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ، رژه خدمت با حضور یگان‌هایی از لشکر 58 تکاور در شاهرود برگزار شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار روز جمعه با بیان اینکه امسال رژه خدمت برای سلامت مردم به مناسبت روز ارتش انجام شد، گفت: معاینه رایگان و پایش مردم در شرایطی که ویروس کرونا شایع شده از مهم‌ترین اقدامات این قرارگاه است.

امیر سرتیپ دوم ستاد محمد غفاری با اشاره به اینکه همه ساله در روز ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش رژه برگزار می‌شد، ابراز داشت: با توجه به اهمیت حوزه بهداشت و سلامت ،ارتش نیز همانند سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها در کنار مردم قرار گرفت تا بتواند در این شرایط حساس نقش مهمی ایفا کند.

وی با بیان اینکه ارتش در همه بحران‌ها از جمله سیل و زلزله همواره کمک‌رسان مردم بوده و امروز نیز در شرایط شیوع ویروس کرونا پیشتاز و جلودار است، تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا گروه‌های سلامت با ویزیت رایگان در نقاط دوردست شهرستان تشکیل و رژه ارتش به رژه خدمت تبدیل شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار با بیان اینکه پایش سلامت و ویزیت رایگان اهالی روستای دشت شاد، دورترین نقطه از شهرستان شاهرود در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: هدف از اجرای این‌گونه طرح‌ها کمک به کادر بهداشت و درمان و یاری نیازمندان در نقاط محروم شهرستان است.

امیر غفاری ضدعفونی گلزار شهدای شاهرود توسط تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان را از دیگر برنامه های این روز برشمرد و افزود:در این رزمایش ضدعفونی مزار شهدای شاهرود، ایستگاه طب سنجی در ورودی شهر شاهرود، ضدعفونی معابر شهر، ایستگاه ویزیت رایگان در روستاهای اطراف شاهرود، توزیع بسته های بهداشتی، حضور در روستاهای محروم و توزیع اقلام خوراکی بهداشتی در روستای طرود انجام شد.

وی با بیان اینکه همواره باید قدردان دلاور مردانی بود که جان خود را در راه میهن فدا کردند تا امروز کشور در آرامش باشد، ادامه داد : دیدار جانشین تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان با خانواده شهید ستوان سوم رجب رضایی و جانباز قطع عضو علی‌اصغر گرزین و اهدای لوح تقدیر از دیگر اقداماتی بود که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شاهرود انجام شد.

امیر غفاری از حضور در روستای سطوه از توابع دهستان طرود بخش مرکزی شاهرود خبرداد و افزود: ویزیت و توزیع داروی رایگان، ضدعفونی معابر، خانه ها و اماکن عمومی روستا، دیدار با خانواده شهدای روستا، اعطای کمک های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان روستا، اعطای بسته معیشتی به تعداد ۲۸۰ بسته انجام شد.

مردم شاهرود در نهضت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم بیش از یک هزار و ۱۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند.
لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود در دفاع مقدس افتخارهای زیادی کسب کرده و در این راه ۱۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان