وانت دو دیفرانسیل زامیاد ریچ پلاس معرفی شد + امکانات و مشخصات


وانت دو دیفرانسیل زامیاد ریچ پلاس معرفی شد + امکانات و مشخصات

زامیاد ریچ پلاس به عنوان محصول جدید زامیاد معرفی شد. این پیکاپ وانت دو دیفرانسیل به زودی به بازار کشور عرضه می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم. اخیرا تصاویری از پیکاپ ریج پلاس در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از آن است شرکت زامیاد می‌خواهد پیکاپ دو دیفرانسیل جدید... نوشته وانت دو دیفرانسیل زامیاد ریچ پلاس معرفی شد +...

زامیاد ریچ پلاس به عنوان محصول جدید زامیاد معرفی شد. این پیکاپ وانت دو دیفرانسیل به زودی به بازار کشور عرضه می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

اخیرا تصاویری از پیکاپ ریج پلاس در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از آن است شرکت زامیاد می‌خواهد پیکاپ دو دیفرانسیل جدید خود را تولید و به زودی به بازار عرضه کند. خروج شرکت ریچ از پارس خودرو و شروع همکاری آن با زامیاد باعث شد تا بازار خودرو ایران شاهد محصول جدیدی باشد. در همین راستا کارشناسان حوزه خودرو پیش‌بینی می‌کنند در تابستان امسال زامیاد ریچ پلاس به صورت رسمی معرفی و روانه بازار خواهد شد.

پیکاپ زامیاد ریچ پلاس از لحاظ قیمتی از مدل فعلی خود در سطح بالاتری قرار خواهد داشت. در واقع قیمت پیکاپ ریچ معمولی در زمستان ۹۸ حدود ۱۸۵ میلیون تومان بود و انتظار می‌رود شرکت زامیاد پیکاپ ریچ پلاس را با قیمت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه کند.

مشخصات زامیاد ریچ پلاس

وانت دو دیفرانسیل زامیاد ریچ پلاس معرفی شد + امکانات و مشخصاتوانت دو دیفرانسیل زامیاد ریچ پلاس معرفی شد + امکانات و مشخصات

مدل جدید پیکاپ ریچ یا همان دانگ فنگ ریچ در سال ۲۰۱۵ در بازار چین معرفی شد و اکنون شرکت زامیاد به عنوان زیرمجموعه شرکت سایپا قصد دارد پس از ۵ سال این خودرو را تولید و به بازار کشورمان عرضه کند. این پیکاپ در نسل جدید خود از فاصله محوری بیشتری بهره می‌برد و طراحان با ایجاد تغییراتی وزن آن را کاهش داده‌اند. در تولید این خودرو همچنان شرکت‌های دانگ فنگ و نیسان ژاپن همکاری داشتند.

پیکاپ ریچ پلاس از موتور ۲.۴ لیتری ZG24 بهره می‌برد و می‌تواند قدرتی برابر با ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۲۱۷ نیوتن‌متر تولید کند. طراحان برای این خودرو یک مانیتور در نظر گرفته‌اند و برخی دیگر از امکانات را نیز ارتقا داده‌اند. از لحاظ ظاهری ریچ پلاس تغییراتی را تجربه کرده و اکنون دیگر شبیه نیسان پیکاپ قدیمی نیست. در کابین پیشرفت زیادی صورت نگرفته و از این نظر نسبت به سایر پیکاپ‌های چینی بازار ایران ضعیف‌تر است.

از امکانان پیکاپ دو دیفرانسیل جدید زامیاد می‌توان به سنسور پارک و دوربین عقب، بلوتوث، نمایشگر لمسی، تنظیم مکانیکی حالت انتقال قدرت به چرخ‌ها، ترمز ABS و EBD، دو کیسه هوا، شیشه‌ها و آینه‌های برقی و چراغ روشنایی روز اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات