ادامه تعطیلی مساجد اتریش تا 30 آوریل/ تبدیل خانه‌ها به مساجد در ماه رمضان


ادامه تعطیلی مساجد اتریش تا 30 آوریل/ تبدیل خانه‌ها به مساجد در ماه رمضان

مرکز اسلامی اتریش با اعلام خبر تعطیلی مساجد این کشور تا روز 30 آوریل، از مسلمانان خواست تا خانه‌های خود را در ماه مبارک رمضان تبدیل به مساجد کنند.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «breitbart»، مرکز اسلامی اتریش از ادامه تعطیلی مساجد در این کشور تا روز 30 آوریل خبر داد.

این مرکز اعلام کرد: با وجود اینکه ماه رمضان نزدیک است اما ما کماکان به اقدامات دولت در ارتباط با قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی احترام می گذاریم.

« Ümit Vural»،رئیس مرکز اسلامی اتریش از مسلمانان این کشور خواست تا با تبدیل خانه های خود به مساجد ،آغاز ماه مبارک رمضان را در خانه های خود جشن بگیرند.

وی افزود: در شرایط کنونی لازم است که خانه هایمان را با دعا و تلاوت روشن کنیم و آنها را به مساجد تبدیل کنیم.

با وجو اینکه مسلمانان در این مدت در مساجد حضور نداشته اند ، کمک های مالی آنها به افرادی که از ویروس کرونا آسیب دیده اند قطع نشده است.

به گفته مسئولان مرکز اسلامی اتریش مسلمانان وظیفه دارند در این شرایط هم از سلامتی خود مراقبت کنند و هم بر اساس موازین دینی و اسلامی به فکر همنوعان خود باشند.

مرکز اسلامی اتریش که در سال 1979 میلادی ساخته شده است یکی از بزرگ ترین سازمان های اسلامی در این کشور است و نماینده مسلمانان در این کشور محسوب می شود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟