ورود کشتی های کالای اساسی به بندر چابهار


ورود کشتی های کالای اساسی به بندر چابهار

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ورود همزمان 7 کشتی کالای اساسی به بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی، مدیر کل بنادر و دریانوردی امروز (30 فروردین) از ورود همزمان 7 کشتی حامل کالای اساسی مورد نیاز کشور به بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

آقایی محموله این کشتی ها را 340 هزار تن کالای اساسی از جمله گندم برنج، جو و غیره مورد نیاز کشور اعلام کرد که در هفته جاری تخلیه و به مراکز هدف انتقال خواهد شد.

وی با بیان اینکه با وجود تأثیر ویروس کرونا بر اقتصاد دنیا رونق تجارت با ورود کشتی کالای اساسی در بندر چابهار ادامه دارد افزود: پهلوگیری این کشتی ها به اسکله بندر شهید بهشتی انجام شده و عملیات تخلیه همزمان با استفاده از تجهیزات مدرن استراتژیک بندری در حال انجام است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عملیات تخلیه و بارگیری کشتی ها با نرم مطلوب و روان ترافیکی به صورت شبانه روزی انجام می گیرد اظهار کرد: با تخلیه همزمان این شناورها رکورد جدیدی در تخلیه کالای اساسی در بنادر کشور ثبت خواهد شد.

آقایی گفت: آمار تخلیه و باگیری در فروردین سال 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد داشته است که در اقتصاد و اشتغال مردم استان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟