کرونا کابوس پرسپولیس را روی تخت بیمارستان انداخت +عکس


کرونا کابوس پرسپولیس را روی تخت بیمارستان انداخت +عکس

مهاجم الجزایری السد که رکورد دار گلزنی به پرسپولیس و تیمهای ایرانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا است، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بغداد بونجاح ستاره الجزایری تیم فوتبال السد قطر با توجه به تعطیلی لیگ که به دلیل شیوع ویروس کرونا است، با خیال راحت تحت عمل جراحی پیوند عضلانی قرار گرفت.

طبق اعلام باشگاه السد این بازیکن برای بهبود شرایط خود و بازگشت به تمرینات به ۴ هفته زمان نیاز دارد تا بتواند در تمرینات تیمی پا به توپ شود.بونجاح شاخص‌ترین و برترین گلزن تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز محسوب می‌شود بازیکنی که در این چند سال با عملکردی خوب و گل‌های بسیار زیادی که در ترکیب السد به ثمر رسانده به مهره موثری برای این تیم تبدیل شد.

کرونا کابوس پرسپولیس را روی تخت بیمارستان انداخت +عکس

مهاجم الجزایری السد قطر 4 گل به پرسپولیس زده است تا لقب قاتل سرخ‌پوشان را به خود اختصاص دهد. البته او به استقلال هم رحم نکرد و سه گل هم به این تیم زد و البته یک گل هم در فصل جاری به سپاهان زد؛ تا مجموع گل هایش مقابل تیمهای ایرانی را به عدد 8 برساند.

تیم فوتبال السد قطر در گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های سپاهان، العین امارات و النصر عربستان همگروه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)