صداپیشه نسخه پرتغالی بازی Days Gone با 46 سال سن درگذشت


صداپیشه نسخه پرتغالی بازی Days Gone با 46 سال سن درگذشت

«فیلیپ دوارته» (Filipe Duarte) صداپیشه دیکن سینت جان، شخصیت اصلی نسخه پرتغالی بازی Days Gone با 46 سال سن جان خود را از دست داده است. تروی بیکر در مورد داستان بازی Last of Us Part 2 صحبت می‌کند فیلیپ دوارته که از سال گذشته در سراسر جهان برای ایفای نقش در این عنوان انحصاری پلی‌استیشن 4 شناخته شده بود، روز جمعه به دلیل سکته قلبی جان خود را از دست...

«فیلیپ دوارته» (Filipe Duarte) صداپیشه دیکن سینت جان، شخصیت اصلی نسخه پرتغالی بازی Days Gone با 46 سال سن جان خود را از دست داده است.

فیلیپ دوارته که از سال گذشته در سراسر جهان برای ایفای نقش در این عنوان انحصاری پلی‌استیشن 4 شناخته شده بود، روز جمعه به دلیل سکته قلبی جان خود را از دست داد طراح ارشد جهان باز Days Gone، اریک جنسن، در این باره در توییتر نوشته است:

خبر درگذشت فیلیپ دوارته بسیار ناراحت کننده است. او برای ما و بسیاری از بازیکنان در پرتغال صدای دیکن بود. در این روزهای سخت برای خانواده او آرزوی ارامش و صبر داریم.

با اینکه این بازیگر اخیرا توانایی خود را در بازی Days Gone به دیگران نشان داده است، او در زمینه‌ی سینما و تلویزیون چهره‌ای بسیار شناخته شده‌تر است و در آثاری مانند Variacoes: Guardian Angel، A Utra Margem، Cintezto e Negro و The Invisible Life ایفای نقش کرده است. او در سال 2015 موفق شد برای فیلم The Invisible Life در سال 2015 جایزه گلدن گلب دریافت کند.

در هفته گذشته ما اخبار بسیار بدی شبیه به خبر درگذشته فیلیپه شنیده‌ایم. پاول حداد، صداپیشه‌ شخصیت لیان کندی در نسخه‌ اصلی بازی Resident Evil 2، و کجی فوجیوارا، صداپیشه‌ی بازی‌های Final Fantasy و Kingdom Hearts نیز جان خود را از دست داده‌اند.

صداپیشه نسخه پرتغالی بازی Days Gone با 46 سال سن درگذشتصداپیشه نسخه پرتغالی بازی Days Gone با 46 سال سن درگذشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403