فقط فولاد از وقفه لیگ متضرر نشده است


فقط فولاد از وقفه لیگ متضرر نشده است

یک کارشناس فوتبال با اشاره به صحبت اخیر بازیکنان فولاد که با توجه به این که تیم شان روند خوبی داشته است، از وقفه ایجاد شده در لیگ برتر بسیار متضرر شده اند، افزود: شرایط برای تمام تیم ها یکسان است و فقط فولاد متضرر نشده است.

عبدالرضا شاه غریب در گفت و گو با ایسنا، درباره وقفه ایجاد شده در لیگ برتر باتوجه به شیوع کرونا، اظهارکرد: اگر به عملکرد تیم های فولاد، نفت آبادان و نفت‌سجدسلیمان و جایگاه آن ها در جدول رده بندی نگاه کنیم، به نظرم سه تیم خوزستانی تا این جای لیگ، نتایج قابل قبولی کسب کرده اند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر فولاد نسبت به دو نماینده دیگر خوزستان یک بازی کمتر دارد و با کسب برد می تواند به رده پنجم هم برسد اما باید به این مهم توجه کرد که این دیدار معوقه مقابل استقلال تهران است و شاید کسب سه امتیاز برای ما خیلی خوشبینانه باشد. زیرا استقلال نیز برای این که از کوران رقابت برای رسیدن به صدر جدول عقب نماند، سه امتیاز را می خواهد و تیمی قوی است و می تواند برای فولاد دردسرساز باشد. حتی از دست دادن امتیاز بازی شاید باعث از دست رفتن انگیزه بازیکنان فولاد هم شود و البته از طرفی، برد برای تیم فولاد هم می تواند روحیه بخش باشد.

این کارشناس فوتبال گفت: فعلا که به دلیل شیوع کرونا فوتبال نداریم و تمام تیم ها در خواب زمستانه هستند و کم کار می کنند. اگر لیگ مجددا آغاز شود، مطمئنا تمام تیم ها هماهنگی لازم را ندارند و هر تیم نیز بر اساس اتفاقات همان روز می تواند نتیجه مدنظر خود را کسب کند.

وی همچنین با اشاره به صحبت اخیر بازیکنان فولاد که در این تعطیلی با توجه به این که تیم شان روند خوبی داشته است، بسیار متضرر شده اند، افزود: شرایط برای تمام تیم ها یکسان است و فقط فولاد متضرر نشده است. این وقفه می تواند برای تمام تیم ها افت محسوسی در بر داشته باشد. البته سه برد متوالی، انگیزه های بسیاری برای فولاد ایجاد کرده بود و احتمالا این وقفه در انگیزه بازیکنان این تیم تاثیر خواهد داشت. اما این نکته نیز حائز اهمیت است که فولاد در چند دیدار متوالی میزبان است و این مهم برای این تیم مزیت است تا بتواند خود را بالا بکشاند.

شاه غریب بیان کرد: در فصل جاری، تیم های نفتی خوزستان نوسان بیشتری نسبت به فولاد داشته اند زیرا از نظر مالی در شرایط خوبی قرار ندارند، هر چند اکنون شرایط جدولی شان خوب است و عملکرد امیدوار کننده ای داشته اند. امیدوارم تیم های خوزستانی با توجه به این که امسال شرایط خوبی داشته اند، با از سرگیری لیگ برتر نیز بتوانند از بازی های باقی مانده نهایت استفاده را داشته باشند. اگر تیم های خوزستانی از نظر آمادگی بدنی و مالی خود را در وضعیت بهتری قرار دهند، امسال می توانند در جدول در رده های بهتری قرار بگیرند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر با کرونا مواجه ایم و تکلیف لیگ مشخص نیست. به نظرم تصمیم درباره لیگ برتر باید تابع تصمیمات AFC و FIFA باشد تا هم فوتبال ما ضرر نکند و هم این که مراقب باشیم از تنش های ایجاد شده در فوتبال بکاهیم. کرونا یک فاجعه انسانی است و به نظرم سلامتی انسان ها خیلی مهمتر از فوتبال است. امیدوارم مردم جهان از شر این ویروس نجات پیدا کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی