خلق آثار نقاشی با موضوع مهدویت و انتظار در حوزه هنری زنجان


خلق آثار نقاشی با موضوع مهدویت و انتظار در حوزه هنری زنجان

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه، دو اثر نقاشی دیجیتال با موضوع مهدویت و انتظار توسط کاظم باقرنیا در حوزه هنری زنجان خلق و در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه، دو اثر نقاشی دیجیتال با موضوع مهدویت و انتظار توسط کاظم باقرنیا در حوزه هنری زنجان خلق و در فضای مجازی منتشر شد.

دو اثر نقاشی دیجیتال با موضوع مهدویت و انتظار با پرداختن به ابعاد فرهنگی زمینه‌سازی‌ ظهور، برجستگی فرهنگ مهدویت در جهان معاصر و نقش عمده مقاومت اسلامی در این زمینه‌سازی‌ را نمایان می‌کند و از آثار هنری تولید شده ارزشمند در حوزه هنری زنجان به‌شمار می‌رود.

آثار خلق شده با موضوع مهدویت و انتظار در راستای شرایط کنونی جامعه و قرنطینگی خانگی برای مقابله با ویروس کرونا و رفع این معضل با توکل به خداوند و توسل به ائمه معصومین(ع) و امداد خواستن از حضرت ولی‌عصر (عج) تولید شده است.

آثار تولید شده در ابعاد 70 در 50 می‌باشند که توسط کاظم باقرنیا؛ از هنرمندان و فارغ‌التحصیلان رشته تصویرسازی و مدرس دانشگاه خلق شده است و افزود: این دو اثر نقاشی دیجیتال پس از تولید در فضای مجازی منتشر و مورد بازدید عموم قرار گرفت.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام از مصرف انرژی بالایی برخوردار خواهد بود