جهاد 380 بانوی طلبه برای مبارزه با شیوع کرونا در یزد


جهاد 380 بانوی طلبه برای مبارزه با شیوع کرونا در یزد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از فعالیت 380 بانوی طلبه استان یزد درجهاد مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین «محمد کارگر شورکی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اهمیت مشارکت پرشور جمعی از طلاب و روحانیون در عرصه‌های مختلف مقابله با کرونا، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیر شدن شیوع ویروس کرونا، خواهران طلبه پا به عرصه خدمت گذاشتند و کار خود را با دوخت ماسک و تهیه اقلام بهداشتی با توجه به شرایط و نیاز جامعه آغاز کردند.

وی‌ با بیان این‌ که در جهاد مقابله با کرونا ۳۸۰ بانوی طلبه بسیجی در استان یزد فعالیت می‌کنند، افزود: دوخت ماسک، گان پزشکی و همچنین حضور مستمر در نقاهتگاه‌ها به عنوان همراه بانوان بیمار، از جمله فعالیت‌های انجام شده توسط طلاب خواهر در یزد است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، گفت: در همین راستا تعدادی از مشاوران و اساتید حوزه علمیه خواهران استان نیز باهدف امیدبخشی و پاسخ به سوالات شرعی به صورت حضوری و تلفنی در نقاهتگاه‌ها و یا بصورت مجازی به بیماران و خانواده‌های آنان مشاوره می‌دهند.

حجت الاسلام کارگر شورکی در پایان «تجهیز و تغسیل اموات کرونایی(خواهران)»، «همکاری با شبکه بهداشت» و «فعالیت در فضای مجازی با هدف آگاهی بخشی به مردم و تقدیر از کادر درمانی» را از دیگر عرصه‌های خدمت بانوان طلبه در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: خواهران طلبه استان یزد تا رفع کامل ویروس و تحقق آرامش کامل جامعه، در کنار کادر درمانی، مردم و نیازمندان خواهد بود.

جهاد 380 بانوی طلبه برای مبارزه با شیوع کرونا در یزد

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...