مبل و منبت تویسرکان با برندسازی جهانی می‌شود


مبل و منبت تویسرکان با برندسازی جهانی می‌شود

همدان- ایرنا- فرماندار تویسرکان گفت: صنعت مبل و منبت این شهرستان با برندسازی و اختصاص نشان ویژه تجاری می‌تواند به بازارهای بین‌المللی و جهانی راه یابد.

سید رسول حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تویسرکان اگر قدیمی ترین قطب تولید صنایع مبل و منبت در سراسر کشور نباشد بدون تردید یکی از قدیمی ترین و مهمترین این شهرها به حساب می آید.

وی بیان کرد: شهرستان تویسرکان با برخورداری از چهار هزار و ۷۰۰ کارگاه تولید صنایع مبل و منبت و نزدیک به هشت هزار شاغل، نام خود را به عنوان یکی از قطب های کم نظیر در این حوزه ثبت کرده است.

حسینی اضافه کرد: شهرستان تویسرکان در سال های اخیر، عناوین "نشان ویژه جغرافیایی" و "شهر ملی منبت گلریز" در بخش صنعت مبل و منبت کشور را به خود اختصاص داده که بر گسترش بازار فروش تولیدات این شهرستان از اثرگذاری قابل توجهی برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری ۲ جشنواره منبت گلریز در روستای "اشترمل" تویسرکان گفت: انواع نقش های گلریز مبل و منبت و محصول هنر مستقیم دست هنرمندان و صنعتگران در کشور در انحصار روستای اشترمل تویسرکان قرار دارد که هیچ دستگاه ماشینی نمی تواند مشابه آن را تولید کند.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: اکنون صنایع تولیدی مبل و منبت شهرستان تویسرکان به برند سازی و شناسایی بیشتر و بهتر بازارهای فروش در داخل و خارج از کشور نیاز دارد تا گردش مالی در این بخش بیشتر از سال های گذشته باشد.

وی افزود: مبل و منبت تویسرکان با اختصاص نشان ویژه تجاری و برند ویژه به خود می تواند حتی در بازارهای بین المللی و جهانی حرف برای گفتن داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟