نتیجه معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه چند ماه دیگر با گرانی مرغ مشخص می شود


رئیس اتاق بازرگانی تهران در واکنش به معدوم سازی جوجه‌های یک روزه گفت: احتمالاً چند ماه آینده نتیجه معدوم سازی امروز، باعث کمبود مرغ در بازار خواهد شد و افزایش قیمت مرغ برای مصرف کننده رقم می خورد.

به گزارش سایت طلا ،مسعود خوانساری در واکنش به خبر معدوم سازی جوجه های یک روزه در پیام توییتری نوشت: چند روزیست کلیپی در مورد از بین بردن جوجه های یک روزه در فضای مجازی منتشر شده و دیدن این صحنه ها مردم را آزرده خاطر کرده است. متاسفانه بازار مرغ تابع عرضه و تقاضا نیست بلکه به دلیل گذاری دولتی کاملا تحت تاثیر نظام غیر رقابتی قرار دارد.

وی در ادامه این پیام خاطر نشان کرد:در حال حاضر به خاطر کاهش قیمت مرغ و افزایش قیمت خوراک پرورش جوجه برای مرغدار صرفه ناپذیر شده و معدوم سازی صورت گرفته است و احتمالاً چند ماه آینده نتیجه معدوم سازی امروز، باعث کمبود مرغ در بازار خواهد شد و افزایش قیمت مرغ برای مصرف کننده رقم می خورد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران در پایان این پیام راهکار این مشکل را این دانست که دولت دست از دخالت برداشته و اجازه دهد بازار تحت نظر تشکل های مربوطه روند منطقی را طی کند، در این صورت شاهد این نوع معدوم سازی ها یا افزایش قیمت نخواهیم بود.

نتیجه معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه چند ماه دیگر با گرانی مرغ مشخص می شودنتیجه معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه چند ماه دیگر با گرانی مرغ مشخص می شود

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

فلز زرد در هفته آینده به کدام سو میرود ؟ | 3.0 هزار استفاده از طلای دست دوم باعث انتقال بیماری های پوستی می شود / تعطیلی کارگاههای تولیدی با خرید طلای بی اجرت | 5.0 هزار یک فرصت تاریخی در انتظار طلا | 6.0 هزار مقایسه A10 ،A01 و A10s؛ ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ که ارزش خرید دارند | 1.9 هزار جزئیات وام ۱ میلیون تومانی یارانه بگیران/ سرپرستان منتظر پیامک v.refah باشند | 2.4 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله فسفری اسرائیل به جنوب لبنان