طرح میان ادیانی تولید شیلدهای محافظ برای کادر درمانی در «میشیگان»


طرح میان ادیانی تولید شیلدهای محافظ برای کادر درمانی در «میشیگان»

شهروندان مسلمان و مسیحی در شهر «دیربورن» واقع در ایالت میشیگان آمریکا دست به دست هم داده اند تا برای کادر درمانی شیلدهای محافظ صورت تهیه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «arabamericannews»،شهروندان مسلمان و مسیحی در شهر «دیربورن» واقع در ایالت میشیگان آمریکا دست به دست هم داده اند تا برای کادر درمانی شیلدهای محافظ صورت تهیه کنند.

«جیمی وایز» و خانواده اش از کمبود شیلدهای محافظ برای نیروهای خط مقدم مبارزه با کرونا خبر داشتند بنابراین با یکی از همسایگان مسلمان خود تصمیم گرفتند دست به تولید خانگی این تجهیزات بزنند.

وایز و خانواده اش از اعضای یک گروه کلیسایی با عنوان «42/2» هستند که برای کمک به شهروندان دیربورن تلاش می کنند.

این بار این گروه تصمیم گرفته است تا در بحبوحه اپیدمی کرونا با مسلمانان یک گروه میان ادیانی برای کمک به افرادی که زندگی خود را وقف بیماران کرونایی کرده اند به راه بیندازند.

وایز در این باره می گوید:ما می توانیم حدود 50 شیلد محافظتی را در یک ساعت بسازیم و این کار برای ما از ارزش بالایی برخوردار است.

این تیم میان ادیانی تا کنون موفق به ساخت یک هزار و 250 شیلد محافظ صورت شده و آنها را در اختیار نیروهای بیمارستان «بیومانت» قرار داده است.

این شیلدها همچنین در اختیار مرکز جمع آوری تجهیزات پزشکی «ییومانت» قرار گرفته است تا در موعد مناسب در میان افرادی که به آنها نیاز دارند،توزیع شود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403