کبابی رضا لقمه تهران


کبابی رضا لقمه تهران رستوران قدیمی است که در سال 1330 درهایش را به روی مشتریانش گشود کباب لقمه های منحصربفردی را سرو می کند که در هیچ جای پایتخت یافت نمی شود.کبابی رضا لقمه در واقع یک تهیه کباب لقمه در تهران است که بسیار هم قدیمی است. اغلب وقت ها به دلیل شلوغ […] نوشته کبابی رضا لقمه تهران اولین بار در جامع ترین سایت جاهای دیدنی و جاذبه های...

کبابی رضا لقمه تهران رستوران قدیمی است که در سال ۱۳۳۰ درهایش را به روی مشتریانش گشود کباب لقمه های منحصربفردی را سرو می کند که در هیچ جای پایتخت یافت نمی شود.کبابی رضا لقمه در واقع یک تهیه کباب لقمه در تهران است که بسیار هم قدیمی است. اغلب وقت ها به دلیل شلوغ بودن، جایی برای نشستن ندارد اما کیفیت خوب غذا باعث شده است تا مشتریان سختی ایستاده غذاخوردن را به جان بخرند اما کباب لقمه های رضا لقمه را از دست ندهند.

کبابی رضا لقمه تهران

در این رستوران کباب لقمه های فوق العاده ای دارد که طعم خاص و استثنایی آن زبان زد خاص و عام است ! جالب این است که در منوی این رستوران فقط یک غذای اصلی وجود دارئ که همین کباب لقمه است. کباب لقمه همون کباب کوبیده است همانطور که از نامش پیداست غذاهایش را بصورت کباب لقمه ای با طول های ۸ تا ۱۰ سانتی متر که به صورت ساندویچ کوچک با نان لواش و پیاز و جعفری تهیه میشود، عرضه می کند و با این ابتکار زحمت لقمه گرفتن را از مشتریانش گرفته است .

کبابی رضا لقمه تهران

نحوه دسترسی به کبابی رضا لقمه

آدرس : تهران، خیابان جمهوری، خیابان میرزا کوچک خان (سی تیر به سمت شمال) ، روبروی مدرسه فیروز بهرام، پلاک ۲۵

کبابی رضا لقمه تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی