نسخه‌ی جدید بازی Assassin’s Creed به‌زودی معرفی می‌شود


نسخه‌ی جدید بازی Assassin’s Creed به‌زودی معرفی می‌شود

نسخه‌ی جدید سری بازی Assassin’s Creed که تمامی بازیکنان به شدت مشتاق آن هستند ظاهراً قرار است در آینده‌ی نزدیک معرفی شود. طی یک سال گذشته شایعات و گزارشات مختلفی به رسم همیشه از نسخه‌ی بعدی Assassin’s Creed منتشر شده است که طبق معمول بخش قابل توجه‌ای از آن‌ها درست از آب در می‌آیند ولی با این حال، به نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد اخبار رسمی در این...

نسخه‌ی جدید سری بازی Assassin’s Creed که تمامی بازیکنان به شدت مشتاق آن هستند ظاهراً قرار است در آینده‌ی نزدیک معرفی شود.

طی یک سال گذشته شایعات و گزارشات مختلفی به رسم همیشه از نسخه‌ی بعدی Assassin’s Creed منتشر شده است که طبق معمول بخش قابل توجه‌ای از آن‌ها درست از آب در می‌آیند ولی با این حال، به نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد اخبار رسمی در این باره خواهیم بود.

اینسایدر شناخته‌شده shinobi602 به‌تازگی در حساب رسمی توئیتر خود نوید اخبار رسمی از نسخه‌ی جدید Assassin’s Creed را داده است. اولین جزئیات از این نسخه یک سال قبل لو رفت و اگرچه جزئیات گزارش شده و لو رفته را نمی‌توان تایید کرد و به آن‌ها اطمینانی داشت، اما یک نکته‌ی مشترک را شاید بتوان قطعی دانست که این عنوان در دوره‌ی وایکینگ‌ها در اسکاندیناوی جریان خواهد داشت.

یوبی‌سافت معمولاً در E3 از نسخه‌ی جدید Assassin’s Creed رونمایی می‌کند و با لغو شدن رویداد امسال به‌خاطر پاندمی کرونا، این شرکت اعلام داشته است که از روش‌های جایگزین برای معرفی پروژه‌ها و برنامه‌هایش استفاده می‌کند. بنابراین معرفی این عنوان در آینده‌ی نزدیک کاملاً متحمل است.

نظر شما راجع به نسخه‌ی بعدی بازی Assassin’s Creed چیست؟

نسخه‌ی جدید بازی Assassin’s Creed به‌زودی معرفی می‌شودنسخه‌ی جدید بازی Assassin’s Creed به‌زودی معرفی می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!