آلمان: با انکارکنندگان هولوکاست مقابله می‌کنیم


آلمان: با انکارکنندگان هولوکاست مقابله می‌کنیم

شفقنا- آلمان اعلام کرد در هر شرایطی با انکارکنندگان هولوکاست مقابله می‌کند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، آلمان امسال نیز هفتادوپنجمین سالگرد آزادی سه اردوگاه کار اجباری نازی‌ها در این کشور را گرامی داشت. این مراسم درحالی برگزار شد که آلمان به خاطر شیوع کرونا در قرنطینه به سر می‌برد. «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان […]

آلمان: با انکارکنندگان هولوکاست مقابله می‌کنیمآلمان: با انکارکنندگان هولوکاست مقابله می‌کنیم

شفقنا- آلمان اعلام کرد در هر شرایطی با انکارکنندگان هولوکاست مقابله می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، آلمان امسال نیز هفتادوپنجمین سالگرد آزادی سه اردوگاه کار اجباری نازی‌ها در این کشور را گرامی داشت. این مراسم درحالی برگزار شد که آلمان به خاطر شیوع کرونا در قرنطینه به سر می‌برد. «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان در این مراسم اعلام کرد کشورش همواره و در هر شرایطی با کسانی که هولوکاست را انکار می‌کنند مقابله خواهد کرد. اسراییل می‌گوید نازی‌ها به رهبری آدولف هیتلر شش میلیون یهودی را در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ میلادی کشته‌اند.

ماس در این مراسم گفت: در اردوگاه زاکسن هاوزن ۲۰ هزار نفر کشته شده‌اند؛ اگر ما برای هر قربانی فقط یک دقیقه سکوت کنیم دو هفته به طور می‌کشد. وی گفت: آلمان با عوض شدن جای قربانی به جای مهاجم مبارزه خواهد کرد و اجازه نخواهد داد کسانی تاریخ را تحریف کرده و هولوکاست را انکار کنند.

خبر اصلی را در خبرگزاری فرانسه ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا