معاون وزیر ورزش: بدهی سرخابی‌ها کمتر از ٢ میلیون دلار است


معاون وزیر ورزش: بدهی سرخابی‌ها کمتر از ٢ میلیون دلار است

پرسپولیس نیوز: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اکثر محکومیت‌های پرسپولیس و استقلال بدلیل تحریم‌های ظالمانه است که امکان پرداخت ارزی به مربیان و ورزشکاران خارجی وجود نداشته. به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد با اشاره به وضعیت بدهی های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: بعد از مصاحبه من با برنامه همیشه با ورزش رادیو...

معاون وزیر ورزش: بدهی سرخابی‌ها کمتر از ٢ میلیون دلار است
معاون وزیر ورزش: بدهی سرخابی‌ها کمتر از ٢ میلیون دلار است

پرسپولیس نیوز: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اکثر محکومیت‌های پرسپولیس و استقلال بدلیل تحریم‌های ظالمانه است که امکان پرداخت ارزی به مربیان و ورزشکاران خارجی وجود نداشته.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد با اشاره به وضعیت بدهی های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: بعد از مصاحبه من با برنامه همیشه با ورزش رادیو ورزش در خصوص پرسپولیس و استقلال که برداشت های متفاوتی صورت گرفت؛ این توضیح ضروری است که کل مبالغ ادعایی مطروحه علیه هر کدام از باشگاه ها در فیفا و دادگاه ورزش در مجموع کمتر از دو میلیون دلار بوده که در حال رسیدگی است و احکام قطعی صادر نشده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اکثر مبالغی که منجر به صدور حکم نهایی مراجع بین المللی شده مربوط به حق الزحمه قانونی ورزشکاران و مربیان خارجی بوده که بدلیل تحریم های ظالمانه ابرقدرتها امکان پرداخت ارزی آنها وجود نداشته و مبالغ اندک از آنها جز جرائم مربوطه است.

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان