پس از کرونا یک ماهی زمان نیاز دارم تا به آمادگی برسم


ملی پوش کرمانشاهی پاراتکواندوی ایران گفت: شیوع بیماری کرونا زندگی بسیاری از ورزشکاران را با مشکل مواجه کرده است.

مهدی بهرامی آذر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به همه گیری بیماری کرونا و تعطیلی ورزش دنیا، اظهار کرد: کرونا باعث ایجاد مشکلاتی برای بسیاری از ورزشکاران دنیا شده و زندگی آنها را مختل و برنامه هایشان را به هم ریخته است.

وی تصریح کرد: هرچند همه ورزشکاران حرفه ای در این ایام تلاش می‌کنند تا در خانه ورزش کنند، اما این ورزش نمی‌تواند جایگزین تمرینات در سالن و باشگاه شود و نتیجه آن هم افت سطح آمادگی ورزشکاران است.

دارنده مدال طلای پاراتکواندوی آسیا که قرار بود اواخر اسفند سال گذشته به مسابقات قهرمانی آسیا در بیروت اعزام شود در ادامه گفت: تا پیش از شیوع کرونا تمرینات خوبی را در اردوهای تیم ملی سپری می‌کردیم، اما شیوع این بیماری مسابقات را لغو کرد و تمرینانم متوقف شد.

وی اضافه کرد: علیرغم پاره‌ای از مشکلات شخصی، تلاش می‌کنم تا در خانه ورزش کنم، اما کیفیت تمرینات در خانه مانند سالن و باشگاه نیست و پس از کرونا یک ماهی را نیاز دارم تا دوباره خود را به سطح خوبی از آمادگی برسانم.

بهرامی آذر در ادامه به لغو رقابت‌های پارالمپیک 2020 هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه برای این دوره از رقابت‌های پارالمپیک باز هم ورزشکاران پاراتکواندوی کلاس k43 که من هم در این کلاس هستم، امکان حضور در این مسابقات را پیدا نکردند و فقط ورزشکاران کلاس‌های بالاتر می‌توانند حضور داشته باشند.

وی حضور در پارالمپیک را بزرگترین آرزوی ورزشی زندگیش خواند و اضافه کرد: نمی‌خواهم حسرت حضور در پارالمپیک را در دل داشته باشم، برای همین امیدوارم با پیگیری‌های مسئولان فدراسیون جهانی در پارالمپیک 2024 کلاس k43 نیز اضافه شود و من هم بتوانم در این رقابت‌ها حضور پیدا کنم.

نایب قهرمان پاراتکواندوی جهان در ادامه درخصوص وضعیت رسیدگی به ورزشکاران معلول هم گفت: هرچند از نظر تجهیزات و امکانات رسیدگی‌های خوبی می‌شود، اما از نظر مالی اکثر ورزشکاران در شرایط خوبی نیستند. البته من برای خودم و علاقه‌ام در این رشته مانده‌ام و از کسی هم گلایه ای ندارم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان