تجهیزات مرکز درمان بستر رومشکان در حال نصب است


تجهیزات مرکز درمان بستر رومشکان در حال نصب است

خرم‌آباد – ایرنا - مدیر بحران و پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: عملیات محوطه‌سازی مرکز درمان بستر رومشکان آغاز شده و تجهیزات این مرکز در حال نصب است.

رضا پیری علم روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود:‌ ۱۵ تخت بستری، پنج تخت معاینه، سه دستگاه برانکارد ریکاوری، پنج تخت اطفال و یک عدد دستگاه ساکشن مهم‌ترین تجهیزات اختصاص یافته به این مرکز هستند.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی مرکز درمان‌بستر رومشکان شهریور ۹۷ با طراحی بخش‌های سونوگرافی، بخش بستری زنان، مردان و کودکان، دندانپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، مامایی و زنان آغاز شد.

وی تاکید کرد: اکنون کار احداث ساختمان این مرکز بیش از۹۰ درصد پیشرفت دارد و با وجود خریداری و آغاز نصب برخی تجهیزات اما امکاناتی همچون جاده دسترسی و زیرساختهای برق و مخابرات در حال پیگیری است.

پیری علم گفت: زمان مشخصی برای افتتاح این مرکز اعلام نمی شود چراکه این مهم در گرو نصب تجهیزات و تامین زیرساخت های خدماتی است.

رومشکان با بیش از ۴۰ هزار نفر بیمارستان ندارد و مردم خدمات درمانی را از طریق درمانگاهها دریافت می کنند و مرکز درمان بستر آن با ۳۲ تخت برای ارایه خدمات پیش بیمارستانی در حال احداث است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...