سخنگوی وزارت بهداشت: نمی‌توانم پاسخگوی افزایش تردد‌ها باشم‌


سخنگوی وزارت بهداشت: نمی‌توانم پاسخگوی افزایش تردد‌ها باشم‌

سخنگوی وزارت بهداشت، برخلاف ادعای روز‌های قبلش که بیان کرد با برداشته شدن محدودیت‌های تردد حجم سفر‌ها افزایش پیدا نمی‌کند، گفت: من نمی‌توانم پاسخگوی افزایش تردد‌ها و سفر‌های غیر ضروری باشم.

سخنگوی وزارت بهداشت: نمی‌توانم پاسخگوی افزایش تردد‌ها باشم‌

کیانوش جهانپور، بعد از ظهر دوشنبه در ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه از امروز که محدودیت تردد‌ها در جاده‌ها برداشته شده است تردد‌ها افزایش یافته و ترافیک در محور‌های مواصلاتی زیاد شده است این در صورتی است که شما گفتید با برداشته شدن محدودیت‌ها مردم به سفر‌های غیرضروری نمی‌روند، الان چه جوابی دارید، اظهار کرد: از خود مسافرین باید سوال کرد که چرا سفر غیر ضروری رفتند نه من. اینکه تردد‌ها ضروری است یا نه را من نمی‌توانم قضاوت کنم.

وی افزود: اینکه ترافیک در شهر‌ها افزایش یافته است به دلیل استفاده مردم از خودرو‌های شخصی است و البته ترجیح ما این است افراد به سمت خودروی تک سرنشین بروند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: همه دنیا به سمت بازگشایی رفته اند و امروز اصلاً استثنایی نداریم و باید نکات بهداشتی را رعایت کرد و به اجرای هرچه صحیح‌تر فاصله گذاری اجتماعی بپردازیم، این را هم یادآوری کنم که همچنان مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل است و ۲۰ میلیون نفر از جمعیتی که با بازگشایی این مراکز در خیابان‌ها بودند کاسته شده است.

جهانپور در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه مشاهدات میدانی ما از دو بیمارستان تهران حاکی از این است که از روز شنبه مراجعان به بیمارستان‌ها بیشتر شده است، دلیل این موضوع چیست، افزود: من این موضوع را کاملاً تکذیب می‌کنم و حجم مراجعات ما به بیمارستان‌ها کم شده و حتی برخی از بیمارستان‌ها دیگر از چرخه پذیرش بیمار کرونایی حذف شدند.

در حال تکمیل…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل