کشف بیش از 6 تن مواد مخدر در استان مرکزی


کشف بیش از 6 تن مواد مخدر در استان مرکزی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از کشف 6.5 تن موادمخدر در سال گذشته خبر داد.

احمدرضا چگنی امروز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه در شورای مبارزه با موادمخدر استان مرکزی اظهار کرد: سال گذشته در استان مرکزی مجموع میزان کشفیات مواد مخدر 6 تن و 504 کیلو و 672 گرم بوده که نسبت به سال ماقبل آن یک درصد رشد و از لحاظ ریالی نیز افزایش بالایی داشته است.

وی افزود: در همان سال 10هزار و 40 نفر معتاد متجاهر و 6هزار و 409نفر متهم و در مجموع 16 هزار و 458 نفر در استان دستگیر شده‌اند.330 دستگاه خودرو توقیف و 22 باند نیز در سطح استان متلاشی و 64 عملیات برون استانی و 20 عملیات درون استانی نیز انجام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به تعطیلی مرکز نگهداری معتادان متجاهر به جهت جلوگیری از شیوع کرونا و رها شدن معتادان متجاهر در سطح جامعه، استان از لحاظ امنیتی تحت تاثیر قرار گرفته که پیشنهاد می‌شود در این راستا با ایجاد یک بیمارستان صحرایی برای معتادان متجاهر از این معضل جلوگیری شود که البته با توجه به هزینه این اقدام، عملیاتی شدن آن بعید است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی تصریح کرد: در شهرستان اراک کارتن خوابی دیده نمی‌شود که این مهم در سایه همکاری بدست امده است

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز تصریح کرد: در حال حاضر به همت و تلاش دوماهه همکاران و سمن‌ها معتاد متجاهر در اراک وجود ندارد.

زهرا امینی افزود: اقلام بهداشتی شامل ماسک، پد الکل، ماده ضدعفونی، دستمال کاغذی و غذای گرم در شرایط شیوع بیماری کرونا بین معتادان توزیع شده است.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ساماندهی معتادان متجاهر باید براساس پروتکل بهداشتی صورت گیرد و بهزیستی استان مرکزی در کنار سایر دستگاه‌ها در راستای جمع آوری معتادان متجاهر طبق دستورالعمل همکاری لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...