خالق سری Halo به تمجید از هارد پلی‌استیشن 5 پرداخته است


خالق سری Halo به تمجید از هارد پلی‌استیشن 5 پرداخته است

از میان جنبه‌های مختلف کنسول جدید سونی، هارد پلی‌استیشن 5 توانسته بیشترین توجه را به خودش جلب کند و توسعه دهندگان مختلف به تمجید آن پرداخته‌اند. گزارش: 5 تا 6 میلیون دستگاه از پلی‌استیشن 5 تا مارچ 2021 تولید خواهد شد نه تنها توسعه دهندگان هارد پلی‌استیشن 5 را تمجید می‌کنند، بلکه از تاثیر آن بر روی صنعت بازی‌های ویدئویی و نحوه‌ طراحی بازی‌ها نیز...

از میان جنبه‌های مختلف کنسول جدید سونی، هارد پلی‌استیشن 5 توانسته بیشترین توجه را به خودش جلب کند و توسعه دهندگان مختلف به تمجید آن پرداخته‌اند.

نه تنها توسعه دهندگان هارد پلی‌استیشن 5 را تمجید می‌کنند، بلکه از تاثیر آن بر روی صنعت بازی‌های ویدئویی و نحوه‌ طراحی بازی‌ها نیز صحبت کرده‌اند. دیگر توسعه دهنده‌ای که به تمجید از عملکرد سونی پرداخته، یکی از خاقلان اصلی سری Halo، مارکوس لتو، است. مارکوس لتو اکنون در استودیو V1 Interactive فعالیت می‌کند و بازی جدید آن‌ها Disintegration نام دارد. او در مصاحبه با سایت VGC عنوان کرد که هارد پلی‌استیشن 5 می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند و تجربه بازیکنان را روان‌تر و یک‌پارچه‌تر کند.

این هارد SSD می‌توان تفاوت‌های زیادی رقم زند و دری بر محتوایی غنی‌تر باز کند که سریع‌تر جریان خواهد داشت. بازیکنان دیگر شاهد صفحه بارگذاری نخواهند بود و ما مجبور نیستیم که صفحه لودینگ و بارگذاری را پشت کات‌سین‌های سینمایی مخفی کنیم. این هارد کمک می‌کند که تجربه بازیکنان هنگام استفاده از این کنسول روان‌‌تر و یک‌پارچه‌تر باشد.

بنابر صحبت‌های لتو، استودیوها از سخت‌افزار نسل بعد بیشترین استفاده را خواهند کرد، چون که او باور دارد ساخت یک بازی برای نسل حاضر، مثل استفاده از یک ماشین در عصر حجر است. بازی جدید استودیو V1 Interactive به نام Disintegration در سال جاری برای پلی‌استیشن 4، پی‌سی و ایکس‌بار وان منتشر می‌شود، ولی تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

خالق سری Halo به تمجید از هارد پلی‌استیشن 5 پرداخته استخالق سری Halo به تمجید از هارد پلی‌استیشن 5 پرداخته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال شمع روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403