شناسایی عاملان تخریب کوهپایه‌های سقز


شناسایی عاملان تخریب کوهپایه‌های سقز

حوادث رکنا : 2 متخلف تخریب کوهپایه‌های جاقل سقز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا ، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سقز گفت: افراد متخلف که موجب تخریب بخشی از طبیعت کوهپایه‌های کوه جاقل این شهرستان شدند را شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است.

سهراب احمدی اظهار داشت: موضوع تخریب تپه‌های اطراف کوه جاقل را با جدیت کامل پیگیری و بررسی موضوع را در دستور کار تیم حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سقز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور در محل و بررسی‌های بعمل آمده، ۲ نفر از عوامل تخریب طبیعت حوالی مسکن مهر جاقل و اطراف روستایی ملقرنی را شناسایی شده‌اند، افزود: برای این افراد متخلف پرونده تشکیل و برای برخورد با آنها بصورت قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

وی افزود: با توجه به حضور پرسنل کارآمد و دلسوزی که در بدنه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سقز وجود دارد، در دفاع از حقوق شهروندان و حفظ منابع طبیعی شهرمان تلاش و با همه سودجویان بشدت برخورد و از این بابت هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.

احمدی ضمن قدردانی از رسانه ها و شهروندان در پیگیری این موضوع، به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع یا مشاهده تخریب منابع طبیعی شهرستان مراتب را سریعا به این اداره اطلاع تا در اسرع وقت موضوع پیگیری شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سقز با اشاره به قاطعیت در برخورد با افرادی که چوب را قاچاق می کنند گفت: با تدابیر و برنامه ریزی های این اداره در خصوص قاچاق چوب از شهرستان سقز، دست متخلفان و قاچاقچیان به چوب کوتاه شده است و تقریبا قاچاق چوب به صفر رسیده است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403