تلاش برای جبران عقب‌افتادگی دانش آموزان مناطق محروم گلستان


تلاش برای جبران عقب‌افتادگی دانش آموزان مناطق محروم گلستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان گفت: 21 هزار نفر از دانش آموزان گلستانی امکان دسترسی به اینترنت، فضای مجازی و حتی تلویزیون را ندارند؛ برای این دانش آموزان محتوای آموزشی تدوین شده و ارسال می‌شود.

احسان گوهری راد در جمع خبرنگاران بابیان اینکه ۹۰ درصد مدارس استان به سامانه «شاد» متصل شدند، اظهار کرد: ۴۲ درصد از معلمین در این سامانه فعال هستند.

وی با اشاره به تحصیل ۳۵۰ هزار دانش آموزان در استان، افزود: کمتر از ۲۰ درصد دانش آموزان استان وارد سامانه شاد شدند و نیاز است اطلاع‌رسانی بیشتری در این خصوص انجام شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان بیان کرد: تلاش‌ها برای ممانعت از عقب‌افتادگی دانش‌آموزان با جدیت دنبال می‌شود. انتظار داریم خانواده‌ها در نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزار بر روی تلفن‌های همراه هوشمندشان همکاری بیشتری داشته باشند.

گوهری راد خاطرنشان کرد: برای دانش‌آموزانی که به اینترنت و تلویزیون دسترسی ندارند، محتوای آموزشی به شکل مکتوب تدوین و توسط راهبرها برای آن‌ها ارسال می‌شود و پس از آن نیز با نظارت و پیگیری راهبرها ارزشیابی تحصیلی انجام خواهد شد. امیدواریم با این کار روند آموزشی این دانش آموزان دچار اختلال نشود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا