500 دست لباس ایزوله  پزشکی تحویل بیمارستان توحید سنندج شد


500 دست لباس ایزوله  پزشکی تحویل بیمارستان توحید سنندج شد

سنندج‌ - ایرنا - 500 دست لباس ایزوله پزشکی که با 2 همت خیر کردستانی و مشارکت خانه مطبوعات کردستان و اهالی رسانه تامین شده بود تحویل بیمارستان توحید سنندج شد.

این لباس‌ها با حضور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان،‌ اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و جمعی از اهالی رسانه با اهدای گل تحویل کادر درمانی بیمارستان توحید سنندج که در حال مقابله با ویروس کرونا هستند، شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه‌شنبه هنگام تحویل این لباس‌ها گفت: قدردان کادر درمانی هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند که حافظ جان مردم جامعه باشند.

عبیدالله رستمی اظهار داشت: در اوایل شیوع کرونا اعتماد مردم به رسانه‌های داخلی کمتر بود اما آنها پی بردند که رسانه‌های رسمی و داخلی واقعیت‌ها را بیان می‌کنند بنابراین نیازهای اطلاعاتی و آگاهی خود را از این رسانه‌ها تامین می‌کنند.

مدیر خانه مطبوعات کردستان هم گفت: شیوع کرونا در دنیا و ایران غافلگیر کننده بود و آمادگی کادر درمان برای مواجه با این بحران کم بود که با ورود مردم و افزایش کمک‌ها نیازهای مراکز و کادر درمانی تامین شد.

سید محمد لطیف حسینی نسب افزود: مرحله دوم کمک‌ها به مراکز درمانی پس از تامین توسط خیرین در سقز و سپس سایر شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

این ۵۰۰ دست لباس ایزوله پزشکی به ارزش پنج میلیارد ریال توسط محمد خان بابایی و مهدی عبدالحسینی ۲ خیر کردستانی تهیه شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش