بهترین قیمت آغوشی چیکو در دیجی کالا یا مادرآن ؟


بهترین قیمت آغوشی چیکو در دیجی کالا یا مادرآن ؟

آغوشی های نوزاد این امکان را به مادر خواهند داد که بتوانند در مکان هایی که شرایط استفاده از سایر وسایل حمل و نقل نوزاد مانند کالسکه و کریر وجود ندارد اعضای خانواده بتوانند به راحتی با استفاده از آغوشی های نوزاد ، کودک خود را جا به جا کنند .

به گزارش افکارنیوز،

سلام و درود خدمت همه ی شما مادران عزیز امروز قصد آشنایی با مزیت ها و معایت انواع آغوشی نوزاد را داریم و به معرفی چند برند مانند آغوشی چیکو و سایر برند ها خواهیم پرداخت اطلاعاتی درباره ی قیمت آغوشی ها نیز قرار داده ایم .

یک آغوشی نوزاد خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

همانطور که میدانید آغوشی ها یکی از وسایلی هستند که سالهای سال است که مادران برای نگهداری و جا به جایی نوزاد خود ازآنها استفاده میکنند . آغوشی استفاده های بسیار زیادی دارد چرا که مادر میتواند با استفاده از آنها هم نوزاد را در کنار خود داشته باشد و هم بتواند کارهای خود را انجام دهد .

آغوشی های نوزاد این امکان را به مادر خواهند داد که بتوانند در مکان هایی که شرایط استفاده از سایر وسایل حمل و نقل نوزاد مانند کالسکه و کریر وجود ندارد اعضای خانواده بتوانند به راحتی با استفاده از آغوشی های نوزاد ، کودک خود را جا به جا کنند .

اما قبل از خرید آ؛وشی باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که مانند هر محصول دیگری کیفیت حرف اول را در انتخاب یک محصول خواهد زد بنابراین در این بخش ما قصد داریم مهم ترین موضوعاتی که شما باید به آن توجه کنید را تشریح کنیم .

بهترین قیمت آغوشی چیکو در دیجی کالا یا مادرآن ؟

نرم و راحت بودن برای نوزاد :

یکی از موضوعات اساسی این است که بدنه و پارچه ای داخلی آغوشی نرم و راحت باشد چرا که این موضع ممکن است که باعث شود نوزاد ما در صورت راحت نبود دیگر درون آغوشی آرام و قرار نداشته باشد .

استحکام کافی :

باید این نکته را حتما زیر نظر داشته باشیم که احتمالا قرار است ما ماه های متوالی از این آغوشی ها برای نگهداری و جا به جایی فرزندمان استفاده کنیم به همین دلیل باید این آغوشی از استحکام و دوام کافی برخوردار باشد چرا که در غیر این صورت میتواند باعث صدمه جدی به نوزاد ما شود .

کاهش فشار از شانه ها و کمر :

یکی از مشکلاتی که آغوشی ها ی غیر استاندارد ایجاد میکنند این است که با فشار مضاعف بر روی شانه ها و کمر مادر یا هر شخصی که از آن استفاده میکند میتوانند استفاده از این محصول را مشکل کنند و حتی باعث صدمه جدی به شانه ها و کمر فرد شوند .

آغوشی چیکو چیست ؟

همانطور که میدانید چیکو یکی از برند های ایتالیایی معروف در جهان است که در زمینه تولید محصولات مادر و نوزاد فعالیت میکند .

آغوشی های چیکو ( قیمت آغوشی چیکو )یکی از معروف ترین محصولات تولیدی این شررکت ایتالیایی هستند .

چیکو آغوشی های خود را در دو مدل سه حالته و دو حالته تولید کرده است به نام های آغوشی سافت اند دریم چیکو و التراسافت چیکو .

مدل سافت اند دریم دارای قابلیت سه حالته می باشد . رو به مادر از بدو تولد ، رو به بیرون از چهار ماهگی و خوابیده از بدو تولد .

مدل التراسافت چیکو نیز در دو حالت رو به مادر از بدو تولد و رو به بیرون از چهار ماهگی به بعد می باشد .

بهترین قیمت آغوشی چیکو در دیجی کالا یا مادرآن ؟

قیمت آغوشی های چیکو :

در یک نگاه:

Chicco EasyFit حامل کوچک بسیار خوبی است. شما نه تنها با قیمت مناسب فقط 20 پوند ، بلکه آن را مانند یک تی شرت می پوشید ، به این معنی که نیازی به دست اضافی یا دستورالعمل های پیچیده نیست. کودک شما می تواند باطن یا بیرون روبرو شود. تنها نکته منفی وجود دارد که فضای زیادی برای رشد وجود ندارد و شرکت حمل کننده فقط برای افراد کوچک جوان آنلاین تا شش ماه مناسب است.

آنها چه می گویند:

وی گفت: "چه والدین و چه رو به جلو ، این حامل کودک برای قیمت آغوشی کودک راحتی شما و نوزاد شما طراحی شده است. از بدو تولد تا حداکثر وزن 9 کیلوگرم ، پوشیدن راحت ، به راحتی تنظیم می شود و کودک شما رشد می کند و به راحتی رشد می کند و از سر نوزاد پشتیبانی می کند. برای چند ماه اول. ما دو سال ضمانت رایگان ارائه می دهیم. "

تست شده توسط مادر برای جوایز

آیا این را به مادران دیگر توصیه می کنید؟

من قبلاً دارم - من واقعاً دوست داشتم که چگونه محصول در اندازه کوچک جمع شود. من یک مارک حمل و نقل را با یک مارک متفاوت خریداری کردم که تعطیلات خودم را گرفتم و به راحتی هم جمع نشد - در حقیقت ، چمدان دست شوهرم برای هواپیما فقط توسط شرکت هواپیمایی حمل شد! Chicco Easyfit بسیار قابل حمل است. همچنین از نظر مقرون به صرفه ، بسیار مقرون به صرفه تر از سایرین موجود در بازار است و به نظرم کیفیت آن نیز به همان اندازه مناسب است. من شخصاً از یک شرکت حمل کننده استفاده نمی کنم که اغلب مبلغ 70 پوند را بپردازد ، من را خاموش می کند ، به خصوص هنگامی که چیزهای بیشتری برای خرید یک کودک نیاز دارید.

چگونه این محصول زندگی شما را آسانتر کرد؟

این حامل را کاملاً راحت می دانم. در تجربه شخصی من استفاده از شرکت هواپیمایی هنگام مسافرت با اتوبوس و هواپیما بیشترین سود را دارد. مواقعی وجود دارد که شما بدون کالسکه خود باقی مانده و باید وسایل خرید آ؛وشی نوزاد دیگری را حمل کنید (در مورد من ، چمدان های زیادی وجود دارد!) ، بنابراین داشتن یک حامل ایمن که با اطمینان به آن اطمینان داشته باشم ، بسیار مهم است تا بتوانم دست خود را آزاد کنم. حمل چیزهای دیگر

آیا این محصول را برای برنده شدن انتخاب می کنید؟

من بله! من اعتراف خواهم کرد که من یک "اسنوب مارک" هستم (!) ، بنابراین من به طور غریزی می خواهم به یک برندی مراجعه کنم که از نزدیک با دسته کالاها در ارتباط باشد و غالباً بیشتر هزینه می کنم تا اطمینان حاصل کنم آغوشی چیکو که محصولی را از بهترین دریافت می کنم کیفیت ، به ویژه هنگامی که در مورد موارد کودک صحبت می شود. اگر مجبور شدم بین محصولی که خودم خریداری کردم و این یکی را انتخاب کنم ، حتماً می خواهم به دنبال این یکی بروم. این به همان کیفیتی مناسب است که من در حال حاضر دارم و بسیار ارزان تر است. من همچنین برخی از تحقیقات را انجام داده ام و دیدم که در رنگهای مختلفی وجود دارد که بسیار عالی است.

بهترین قیمت آغوشی چیکو در دیجی کالا یا مادرآن ؟

خرید اینترنتی آغوشی نوزاد از کجا :

همانطور که پیش تر نیز گفتیم یکی از راه های خرید انواع آغوشی ها خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر در ایران است .

فروشگاه های اینترنتی زیادی در همین کشور خودمان ایران وجود دارند با این حال ما در این مقاله سعی کرده ایم با توجه به محصولی که مدنظر ماست معتبر ترین فروشگاه هایی را که میتوانند گزینه ی خوبی برای خرید ما باشند را معرفی کنیم .

اولین فروشگاه ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور یا همان دیجی کالا است که تقریبا اگر اهل خرید اینترنتی باشیم حداقل یکبار از آنها خرید کرده ایم با این حال و با وجود معتبر بودن شاید دیجی کالا به دلیل اینکه محصولاتش توسط فروشندگان دیگر تامیین و فروخته میشود قیمت کمی بالاتر نسبت به سایر فروشگاه ها خواهد داشت و شاید به همین دلیل کمی هم با تاخییر سفارش بدست شما برسد . اما اگر از این موارد بگذریم دیجی کالا معتبر ترین فروشگاه اینترنتی کشور است .

دومین فروشگاه معتبر اینترنتی فروشگاه مادرآن است . فروشگاه مادرآن به صورت تخصصی در زمینه تولید ، تامیین و عرضه محصولات مادر و نوزاد فعالیت میکند . مادرآن با توجه به دست اول بودن محصولاتش در بیشتر موارد قیمت بهتری نسبت به سایر فروشگاه ها دارد و مهم ترین ویژگی آنها این است که سفارشات را در سریع ترین زمان ممکن ارسال میکنند . ویژگی منفی فروشگاه مادرآن این است که به دلیل تخصصی بودن و فروش زیاد ممکن است برخی کالا ها خیلی سریع ناموجود شوند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس