رزمایش پدافند زیستی و بیولوژیک از صادقیه تا یادگارامام (ره) برگزار شد


رزمایش پدافند زیستی  و بیولوژیک از صادقیه تا یادگارامام (ره) برگزار شد

رزمایش مشترک قرارگاه پدافند زیستی قدس سپاه محمد رسول الله (ص) تهران، شهرداری‌های منطقه 2 و سایر نهادها با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، حدفاصل میدان صادقیه تا ستارخان تقاطع یادگار امام خمینی (ره)...

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، این رزمایش با حضور سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران، رسول کشت پور شهردارمنطقه ۲، فریدون حیدری شهردار منطقه۵ و نوذرپور شهردار منطقه 22، سرکلانتری دوم تهران و جمعی از بسیجیان و مسولین شهری با هدف ضدعفونی معابر در پیشگیری از شیوع کرونا حد فاصل فلکه دوم صادقیه تا ستارخان تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) برگزار شد.

رسول کشت پور، شهردار منطقه 2 در حاشیه عملیات اجرایی این رزمایش گفت: این رزمایش در راستای اقدامات پیشگیرانه ورفع آلودگی محیطی هدفمند و موثر در مقابله با ویروس کرونا و تامین سلامت جامعه شهری و شهروندان اجرا شد.

وی با اشاره به ضرورت هم افزایی و بهره مندی از کلیه ظرفیت ها در مقابله با ویروس کرونا ،افزود: با توجه به وسعت منطقه و همچنین وجود مراکز درمانی و اداری در منطقه که افزایش تردد شهروندان را موجب شده است و با برگزاری این رزمایش با مشارکت سپاه محمد رسول الله (ص) و سایر ارگان ها، عملیات ضدعفونی معابر به صورت گسترده تر و منسجم تر انجام شد.

براساس این گزارش، نیروهای بسیجی با حضور در این رزمایش رزمایش با نام «یا صاحب الزمان (عج)» اقدام به ضدعفونی و رفع آلودگی این محدوده کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته