چراغ سبز ستاره گران قیمت بارسلونا به یونایتد


چراغ سبز ستاره گران قیمت بارسلونا به یونایتد

عثمان دمبله ، ستاره همیشه مصدوم بارسلونا برای پیوستن به منچستریونایتد با هم وطن خود در این تیم یعنی آنتونی مارسیال مشورت کرده است. نوشته چراغ سبز ستاره گران قیمت بارسلونا به یونایتد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

چراغ سبز ستاره گران قیمت بارسلونا به یونایتد

چراغ سبز عثمان دمبله برای پیوستن به یونایتد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۱
چراغ سبز ستاره گران قیمت بارسلونا به یونایتد

عثمان دمبله ، ستاره همیشه مصدوم بارسلونا برای پیوستن به منچستریونایتد با هم وطن خود در این تیم یعنی آنتونی مارسیال مشورت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عثمان دمبله که در سال ۲۰۱۷ به عنوان جانشینی برای نیمار به بارسلونا پیوسته بود، هیچ گاه نتوانست توانایی های خود را در این تیم کاتالانی به اثبات برساند چرا که او دائما طی سال های اخیر با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده است.

گفته می‌شود که بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات پیش رو نیمار را به نوکمپ بازگرداند و از طرف دیگر لائوتارو مارتینز هم دومین گزینه روی میز سران بلوگرانا است. با توجه به تعلیق رقابت ها و مشکلات اقتصادی که برای بارسلونا به وجود آمده، به نظر می رسد که مسئولان این تیم برای خرید این دو بازیکن به فروش چند ستاره خود احتیاج داشته باشند که به نظر می رسد دمبله یکی از آنهاست.

در همین رابطه اسپورت کاتالونیا مدعی شده عثمان دمبله در رابطه با شرایط شهر منچستر با هم وطن خود در این تیم یعنی آنتونی مارسیال مشورت کرده است. از سمت دیگر منچستر یونایتد نیز قصد دارد در نقل و انتقالات پیش رو تیم خود را تقویت کند بنابراین حضور دمبله حضور دمبله در جمع شیاطین سرخ خیلی هم دور از انتظار و غیر قابل باور نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت