شایعه: جزئیاتی از نسخه‌ جدید بازی Spider-Man لو رفت


شایعه: جزئیاتی از نسخه‌ جدید بازی Spider-Man لو رفت

ساخت نسخه‌ جدید بازی Spider-Man آشکار و قطعی است اما به‌تازگی ظاهراً جزئیات مختلفی از آن لو رفته است که می‌تواند جالب توجه باشد. شایعه: دنباله‌ی بازی Spider-Man در سال 2021 منتشر خواهد شد بر هیچ‌کس پوشیده نیست که دنباله‌ی بازی Spider-Man در دست توسعه قرار دارد. جدا از اینکه عملکرد فوق‌العاده‌ی این عنوان ساخت نسخه‌ی جدیدی از آن را تضمین می‌کند،...

ساخت نسخه‌ جدید بازی Spider-Man آشکار و قطعی است اما به‌تازگی ظاهراً جزئیات مختلفی از آن لو رفته است که می‌تواند جالب توجه باشد.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که دنباله‌ی بازی Spider-Man در دست توسعه قرار دارد. جدا از اینکه عملکرد فوق‌العاده‌ی این عنوان ساخت نسخه‌ی جدیدی از آن را تضمین می‌کند، سونی به صراحت گفته است که هنگام خریداری استودیوی «اینسومنیاک گیمز» (Insomniac Games) قصد سرمایه‌گذاری روی این فرانچایز و توسعه‌ی عناوین مختلف را داشته است.

به‌تازگی پستی در رددیت منتشر و سپس حذف شده است که از جزئیات قابل توجه‌ای از داستان، میان‌پرده‌ها، گیم‌پلی و… بهره می‌برد. ظاهراً اینسومنیاک اخیراً طی جلسه‌ای یک ساعته به‌صورت آنلاین از طریق Zoom راجع به نسخه‌ی جدید بازی Spider-Man صحبت کرده است.

اول از همه باید گفت که ظاهراً این عنوان پیتر پارکر را در موقعیت‌های جالبی قرار می‌دهد. در این نسخه پیتر پارکر به Daily Bugle برای عکاسی و همچنین J Jonah Jameson نیز پس از مشکلات مالی پادکستش بازگشته است. MJ تیز مشغول انجام مصاحبه‌های پسا جنگ است و به‌زوی برمی‌گردد.

وجود شخصیت‌های عمده‌ی دیگر در نسخه‌ جدید بازی Spider-Man نظیر ادی براک، دکتر کانرز (لیزارد)، مایلز (که قابل بازی است)، هری آزبورن (ونوم)، موربیوس، کارنج، ریث و… به لطف میان‌پرده‌ها تایید شده است. همان‌طور که در نسخه‌ی اول هم به آن اشاره شد، نرومن آزبورن در ابتدا قصد درمان بیماری هری را داشته اما اوضاع آن‌طور که باید به پیش نرفته و هری تبدیل به ونوم شده است.

این گزارش جدید همچنین حکایت از این دارد که شاهد 7 نوع مختلف آب و هوا در نسخه‌ جدید بازی Spider-Man خواهیم بود که برف سبک، برف سنگین و باران سبک نمونه­‌هایی از آن‌ها است. همچنین از ماموریت‌های فرعی گفته شده است که هدف از نمایش هرچه بیشتر جلوه‌ی محبوب و دوستانه‌ی اسپایدر من در بین مردم دارند. ماموریت‌های بالونی نیز برای ادای احترام به Spider-Man 2 بازگشته‌اند و نکته‌ی جالب‌تر این است که در برخی ماموریت‌ها کارگران ساختمان در حال افتادن از لبه هستند و شما باید آن‌ها را نجات دهید یا مردم را از آتش‌سوزی بیرون بیاورید و به بیمارستان برسانید.

برخی از ماموریت‌های فرعی ظاهراً نقش و تمرکز داستانی بیشتری را دارا هستند. مبارزه با میستریو در مجسمه‌ی آزادی (که اکنون بازیکن می‌تواند به آنجا برود)، برج ساعت و تئاتر توسط اینسومنیاک طی جلسه به نمایش گذاشته شده است. همچنین گفته می‌شود یکی از ماموریت‌ها شامل دردویل و ماموریت دیگری شامل هیومن تورچ خواهد شد.

علاوه بر این‌ها به نظر می‌رسد که می‌توانید به راحتی تنها با یک دکمه لباس اسپایدرمن را به لباس مشکی آن که از Web of Shadows تاثیر پذیرفته است تغییر دهید. همچنین هر لباس یک مدل مخصوص برای ونوم را دارا است که درخت مهارت‌های مخصوص خود را دارد و در مبارزات روان‌تر است.

نسخه‌ی جدید بازی Spider-Man از الگویی مشابه نسخه‌ی اول در زمینه‌ی محتویات دانلودی پس از عرضه پیروی خواهد کرد. ظاهراً سونی و اینسومنیاک گیمز برنامه داشتند که در تابستان پیش رو از این بازی رونمایی کنند اما به‌خاطر پاندمی کرونا برنامه‌هایشان به تعویق افتاده و حال قرار است در ماه آگوست این عنوان را معرفی کنند اگرچه این تاریخ هم امکان دارد تغییر پیدا کند. آن‌ها همچنین در نظر دارند که نسخه‌ جدید Spider-Man را در تعطیلات 2020 روانه‌ی بازار کنند.

با وجود تمام این‌ها، همچنان باید تمام جزئیات را در حد شایعه دانست و منتظر اخبار رسمی بود اگرچه اخیراً گزارش دیگری از عرضه‌ی Spider-Man 2 تا سال 2021 حکایت داشت. بازی Spider-Man هم‌اکنون به‌صورت انحصاری در دسترس پلی‌استیشن 4 قرار دارد.

شایعه: جزئیاتی از نسخه‌ جدید بازی Spider-Man لو رفتشایعه: جزئیاتی از نسخه‌ جدید بازی Spider-Man لو رفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک