انتشار جدیدترین تصاویر از مزدا 6 مدل 2023


انتشار جدیدترین تصاویر از مزدا 6 مدل 2023
تصاویر رندر شده مزدا ۶ مدل ۲۰۲۳ منتشر شد. براساس گزارشات این خودرو ساختار فنی دیفرانسیل عقب و یک پیشرانه ۶ سیلندر قدرتمندی دارد.

درصورتی که گزارش های اخیر درست باشند، مزدا ۶ مدل ۲۰۲۳ احتمالا ساختار فنی دیفرانسیل عقب و یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی قدرتمند خواهد داشت. احتمالا همگی ما طراحی فعلی مزدا ۶ را دوست داریم، ولی عکس های رندر شده جدیدی که از مدل ۲۰۲۳ این ماشین منتشر شده است، نشان می‌دهند که همواره فرصت پیشرفت وجود دارد. باتوجه به تشابه بالای نمای جانبی و درب های مزدا ۶ مدل ۲۰۲۳ این رندرها با مزدا ۶ مدل ۲۰۲۰، در می یابیم که خالق آنها برای آغاز کار از بروشور نسخه فعلی استفاده کرده است.

انتشار جدیدترین تصاویر از مزدا 6 مدل 2023

ولی در این تصاویر رندر شده، دماغه مزدا ۶ مدل ۲۰۲۳ طبق گزارشات موجود در مورد وجود یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی، بسیار بلندتر از نسخه فعلی طراحی شده است. این دماغه بلند علاوه بر امکان استفاده از پیشرانه مزدا MX- 5 اسپرت، سبب بهبود فرمان پذیری و نسبت وزن تقسیمی مزدا ۶ مدل ۲۰۲۳ خواهد شد. طرلحی نمای عقب نیز شباهت بسیاری به نسخه فعلی دارد، ولی چندین تغییر کلیدی در آن مشاهده می شود؛ ارتفاع بیش تر اسپویلر عقب جدید که طراحی بسیار زیبایی دارد در کنار چراغ های عقب جذاب تر که شباهت هایی به نمونه طراحی شده برای مزدا MX- 30 دارند، من جمله این تغییرات کلیدی هستند.

با توجه به آنکه زمان نسبتا زیادی تا معرفی این خودرو باقی مانده است، دیگر مشخصات فنی آن نامشخص است، ولی می توانیم انتظار وجود نسخه های تنفس طبیعی و توربوی پیشرفته تر از پیشرانه ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر Skyactiv- G را در کنار یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک داشته باشیم. بعلاوه مسلما شاهد حضور یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی که به فن آوری کمپرس Skyactiv- X مجهز است نیز خواهیم بود؛ همینطور وجود نسخه های هیبریدی مختلف مزدا ۶ مدل ۲۰۲۳ نیز کاملا محتمل است. فارغ از بحث طراحی ظاهری و مشخصات فنی، مزدا ۶ به یک به روزرسانی جدّی در فن آوری های درون کابین نیز نیاز دارد. گفتنی است که با توجه به سرمایه گذاری مزدا بر روی پلتفرم ها و پیشرانه های جدید، باید منتظر تاثیرات قیمتی متناسب نیز باشیم. انتظار میرود مزدا ۶ مدل ۲۰۲۳ در اواخر سال ۲۰۲۲ رسماً معرفی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق