تمدید قرارداد دو ساله الکس رینز با سوزوکی


موتوجی‌پی ایران – الکس رینز با امضاء توافق نامه ای، قراردادش را با تیم سوزوکی برای دو سال دیگر تمدید کرد. طبق این قرارداد، وی به عنوان موتورسوار تا انتهای فصل 2021 در تیم سوزوکی همکاری خواهد کرد. الکس رینز پس از ورود به عرصه موتوجی‌پی در سال 2017 به تیم سوزوکی پیوست و از آن زمان تاکنون همکاری خود را با این تیم ادامه داده است. وی در دوران فعالیتش...

موتوجی‌پی ایرانالکس رینز با امضاء توافق نامه ای، قراردادش را با تیم سوزوکی برای دو سال دیگر تمدید کرد. طبق این قرارداد، وی به عنوان موتورسوار تا انتهای فصل 2021 در تیم سوزوکی همکاری خواهد کرد.

الکس رینز پس از ورود به عرصه موتوجی‌پی در سال 2017 به تیم سوزوکی پیوست و از آن زمان تاکنون همکاری خود را با این تیم ادامه داده است. وی در دوران فعالیتش در تیم سوزوکی به دو پیروزی دست یافت و هشت مرتبه بر روی سکو ایستاد. رینز فصل 2019 موتوجی‌پی را در جایگاه چهارم به پایان رساند. همچنین در تست های پیش فصل 2020 در قطر عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

چندی پیش تیم سوزوکی تمایل خود را برای حفظ هر دو موتورسوار خود یعنی جوان میر و الکس رینز نشان داد و دیوید بریویو، رئیس تیم سوزوکی، در مصاحبه خود با وب سایت موتوراسپورت از توافق برای همکاری این دو موتورسوار خبر داد. همچنین روز یکشنبه، الکس رینز در لایو اینستاگرام خود این قضیه را تایید کرد.

بریویو در مصاحبه خود در این رابطه گفت:

ما بسیار خوشحال هستیم که با این قرارداد همکاری خود را در فصل های 2021 و 2022 ادامه خواهیم داد. اینگونه سابقه همکاری ما به شش سال خواهد رسید و من باور دارم که این همکاری پایدار، اثر مثبتی به ما نشان خواهد داد.

باید بگویم این قرارداد منتظر ثبت شدن می‌باشد. هر دو موتورسوار ما از اندکی قبل تمایل خود را برای ادامه همکاری با ما نشان داده بودند و این توافق از ماه ها پیش بدست آمده بود و اکنون افتخار این را داریم تا این موضوع را رسانه ای کنیم.

ما به عنوان یک تیم این هدف را داریم تا کار گروهی را در بهترین سطح انجام دهیم و همواره رو به پیشرفت باشیم. ما فصل گذشته را در جایگاه خوبی به پایان رساندیم که این باعث به وجود آمدن اعتماد به نفس خوبی برای ما شد.

تمدید قرارداد دو ساله الکس رینز با سوزوکیتمدید قرارداد دو ساله الکس رینز با سوزوکی الکس رینز و ولنتینو روسی – اسپانیا 2019

نظر الکس رینز در رابطه با این قرارداد

رینز در مصاحبه خود در این رابطه گفت:

آرزو من ادامه همکاری با سوزوکی بود که به حقیقت پیوست. من معتقدم که این همکاری پتانسیل پیروزی را دارد. من رویای قهرمانی دارم بنابراین سخت تلاش خواهم کرد تا در کنار تیم خودم، بهترین عملکرد را داشته باشم و نتایج خوبی را کسب کنم.

من همیشه به سوزوکی اعتقاد داشتم. بنابراین ما خیلی زود به توافق رسیدیم و تنها سر جزئیات قرارداد بود که این قضیه اندکی طول کشید.

سوزوکی تیم سومی بود که برنامه خود را برای فصل 2021 و بعد از آن مشخص کرد. پس از آن که در ماه ژانویه، یاماها از تمدید قرارداد خود با ماوریک وینالس و ارتقا فابیو کوارتارارو خبر داد، تیم هوندا در ماه فوریه قرارداد خود را با قهرمان شش دوره از رقابت ها یعنی مارک مارکز برای چهار سال دیگر تمدید کرد. قراردادی که گفته می‌شود به ارزش 100 میلیون یورو می‌باشد.

در این بین تیم دوکاتی به همان میزان که تمایل خود را برای جذب وینالس و کوارتارارو نشان داده بود، علاقه مند به جذب جوان میر نیز بود اما اکنون با ثبت این قرارداد ها، این تیم با کمبود گزینه های مناسب برای جایگزینی مواجه شده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان