سکانس سانسورشده سریال نون خ + ویدئو


سکانس سانسورشده سریال نون خ + ویدئو

سعید آقاخانی که به تازگی در فیلم «خون شد» بازی کرده، با انتشار ویدیویی کوتاه از سریال «نون.خ» به مسعود کیمیایی، کارگردان سینمای ایران ادای احترام کرد و نوشت: «برای مسعود کیمیایی عزیز فقط ما نیستیم که با شما زندگی کردیم استاد ، نسل امروزم دارن با شما بزرگ میشن و شیفته کارای شمان.» او دلیل حذف این بخش از سریالش را طولانی شدن قصه عنوان کرده اما بعد...


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سریال نون خ یک سریال کمدی پرمخاطب است. شبکه اول سیما پخش سریال نون خ را برعهده دارد. سریال نون خ با کارگردانی و بازی سعید آقاخانی به مذاق مخاطبان خوش آمده است. سعید آقاخانی در سریال نون خ نقش اصلی را ایفا می کند.

درباره سریال

نون خ نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. «ن. خ» مخفف نقش سعید آقاخانی در این سریال (نورالدین خانزاده) است. سریال نون خ پربیننده ترین سریال نوروز ۹۸ بود. فصل دوم این مجموعه از ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ از شبکه یک پخش شد.

خلاصهٔ داستان

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) صاحب یک کارگاه فرآوری تخمهٔ آفتاب‌گردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند. در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند. نورالدین هم طی گفتگوهای متفاوت با اطرافیان میرزایی متوجه می‌شود که او در اواخر زندگی‌اش آه در بساط نداشته‌است و … این داستان ادامه دارد.

بازیگران

سعید آقاخانی (نورالدین خانزاده (نون. خ): نقش اصلی سریال و بدهکار) حمیدرضا آذرنگ (خلیل (بنیامین): پسرعموی نورالدین و شوهر بهنوش) علی صادقی (سیروس: شوهر مرجان و داماد نورالدین) فریده سپاه‌منصور (مه‌لقا: مادرزن نورالدین) هومن حاجی‌عبداللهی (افشه: داور فوتبال، حاج‌آقا، وکیل آقای میرزایی) نعیمه نظام‌دوست (بهنوش: دوست مرجان و مدیر آرایشگاه زنانه) سیروس میمنت (کیوان پدر مهیار) سید علی صالحی (فریبرز: شاگرد نانوا و خواستگار شیرین) پاشا جمالی (مهیار: پسر کیوان و خواستگار روژان) شیدا یوسفی (مرجان: دختر نورالدین) ندا قاسمی (شیرین: دختر نورالدین) محمد زارع‌زاده (عمو رضا، شیرینی فروش) عابدین رضایی (هیوا: طلبکار) حسین مرادی (طلبکار) نسرین مرادی (فریده: همسر کیوان) هدیه بازوند (روژان: دختر نورالدین) صبا ایزدپناه (کژال: دختر نورالدین) وحید قاضی زاهدی (صاحب نانوایی و صاحبخانه سیروس) ماشاءالله وروایی (عمو کاووس: طلبکار) عباس نیک‌دیده (فامیل میرزایی: در سالن سر میز با نورالدین) اردشیر قاسمی کاظم نوربخش (سلمان: طلبکار) حسین مرادی (پژمان، طلبکار) ابوالفضل قاسمی (بازیگر مهمان در قسمت آخر) سید حسین موسوی (داماد) علیرضا ابراهیمی: طلبکار سیروس سپهری (بیک زاده) صابر ناصری علیرضا حنیفی (قبرکن) رضا پشابادی کیوان شیخ‌احمدی افشین ملکی (افشین، طلبکار) بهاءالدین عزیززاده حسین بوربوری پرویز کولیوند رضا رشیدی

فیلمنامه سریال

فیلمنامه سریال «نون. خ» که توسط امیر وفایی به نگارش درآمده است، درونمایه طنز دارد. نام متفاوت سریال برگرفته از نورالدین خانزاده، یکی از نقش‌های کلیدی مجموعه نون. خ. انتخاب شده است. این سریال، داستان خانواده‌ای است که پدر آن‌ها دچار مشکلات مالی شده است. این مجموعه درباره مشکلات اقتصادی روز جامعه است و قرار است فضای نویی برای مخاطبان تلویزیون به نمایش بگذارد.

نظر کارگردان

سعید آقاخانی میگوید: سریال نوروزی «نون.خ» کاری اجتماعی است و فضایی نو دارد. بخشی از سریال در شهرستان و منطقه کردستان با زبان و فرهنگ کردی تولید می شود و پیش‌بینی می‌کنم کار جذابی باشد. مـا برای ساخت این سریال بـه منطقه‌ای وارد شدیم که از لحاظ پوشش و زبان، فرهنگ متفاوتی داشت. این موضوع جذاب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس