یونی کت MD56c مان TGS 6×6، خانه‌به‌دوشی کامل و تمام‌عیار!


یونی کت MD56c مان TGS 6×6، خانه‌به‌دوشی کامل و تمام‌عیار!

اگر فکر می‌کنید فورد F-250 2020 خشن و گیراست پس هنوز خودروهای دیگری را ندیده‌اید! برخی کمپانی‌ها همچون هنسی محصولات 6 چرخ فوق‌العاده‌ای تولید می‌کنند که نسبت به مدل‌های استاندارد کارخانه‌ای بسیار دگرگون شده‌اند. برخی شرکت‌ها نیز در کار تولید محصولات موتور هوم یا به‌اصطلاح خانه‌به‌دوش هستند که می‌توانید زندگی لوکسی را درون آن‌ها تجربه … The post...

اگر فکر می‌کنید فورد F-250 2020 خشن و گیراست پس هنوز خودروهای دیگری را ندیده‌اید! برخی کمپانی‌ها همچون هنسی محصولات 6 چرخ فوق‌العاده‌ای تولید می‌کنند که نسبت به مدل‌های استاندارد کارخانه‌ای بسیار دگرگون شده‌اند. برخی شرکت‌ها نیز در کار تولید محصولات موتور هوم یا به‌اصطلاح خانه‌به‌دوش هستند که می‌توانید زندگی لوکسی را درون آن‌ها تجربه کنید؛ اما اگر یک شرکت بتواند توانایی‌های ماجراجویی تراکی 6 چرخ را با کابینی لوکس و سطح بالا ترکیب کند اوضاع چگونه خواهد بود؟ جذاب به نظر می‌رسد…

یونی کت MD56c مان TGS 6×6، خانه‌به‌دوشی کامل و تمام‌عیار!

یک کمپانی با نام یونی کت GmbH در آلمان دقیقاً چنین خودرویی را تولید کرده است. این خودرو یونی کت MD56c مان TGS 6×6 نام داشته و بر پایه کامیون مان TGS ساخته شده است. همان‌گونه که می‌دانید، مان یکی از چندین برند زیرمجموعه گروه فولکس‌واگن می‌باشد.

یونی کت MD56c مان TGS 6×6، خانه‌به‌دوشی کامل و تمام‌عیار!

نیروبخش یونی کت پیشرانه دیزلی 540 اسب بخاری و گیربکس 12 سرعته است. یک سیستم چهار چرخ محرک و دیفرانسیل قفل مرکزی، جعبه انتقال با دنده‌سنگین و قفل‌های دیفرانسیل در اکسل جلو و عقب باعث می‌شوند این خودرو از هر سطحی عبور کند. به منظور افزایش قابلیت‌های مانور، اکسل سوم این خانه‌به‌دوش به فرمان دوم تجهیز شده است.

آنچه باعث بهبود قابلیت همه‌جاروی یونی کت MD56c می‌شود سیستم سوخت‌رسانی دو حفره‌ای است که 980 لیتر گازوئیل را در خود جای داده و برد بیش از 3 هزار کیلومتر را ایجاد می‌کند! از جمله تجهیزات این خودرو می‌توان به سیستم تعلیق بادی، صندلی‌های راحت گرم و سرد شونده با پوشش چرم و آلکانترا، کروز کنترل، ناوبری ماهواره‌ای گارمین و سیستم دید محیطی اشاره کرد.

وقتی بحث استراحت به میان آید شاهد دو نیمکت با آرایش طولی خواهید بود که می‌توانند تا 6 نفر را در خود جای دهد. میز هم به‌صورت الکترونیکی پایین آمده و به تختخواب دوبل تبدیل شود. همچنین یک آشپزخانه کاملاً مجهز با ظرف‌شویی فولادی، فر و ماکرویو، ماشین ظرف‌شویی، یخچال و… وجود دارد. سرنشینان این خانه‌ی متحرک امکان دسترسی به حمام را نیز خواهند داشت.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!