افتتاح پروژه های خدماتی و زیر ساختی مسکن مهر در شهرهای جدید


افتتاح پروژه های خدماتی و زیر ساختی مسکن مهر در شهرهای جدید

طاهرخانی گفت: طبق هماهنگی که با وزارت راه و شهرسازی انجام شده هر ماه پروژه های خدماتی و زیرساخت های در شهر جدید پرند افتتاح می شود

افتتاح پروژه های خدماتی و زیر ساختی مسکن مهر در شهرهای جدید

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح واحدهای مسکن مهر در شهر پرند با بیان اینکه سیاست مجموعه شهرهای جدید افزایش خدمات و زیرساخت‌ها است گفت: زیرساخت‌های اجتماعی در مجموعه شهرهای جدید همواره در اولویت ما بوده است.

او با بیان اینکه امسال مطابق برنامه ای که برای افتتاح تدوین شده حدود ۶ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه خدمات روبنایی و زیرساختی در شهرهای جدید بوده است ادامه داد: با هماهنگی که با وزارت راه و شهرسازی انجام شده امیدواریم هر ماه بتوانیم پروژه‌هایی را در مقیاس پروژه های خدماتی و زیرساخت های شهر جدید پرند افتتاح کنیم.

طاهرخانی اظهارکرد: این ۶ هزار میلیارد تومانی که امسال به بهره برداری می رسد شامل ۵۰ مدرسه در شهرهای جدید، ۷ مجموعه درمانی در مجموعه فرهنگی، ۱۲ مجموعه مذهبی، سی مجموعه ورزشی و ۲۵ مجموعه پارک و فضای سبز شهری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: همچنین ۲۶ پروژه راهسازی در درون شهرهای جدید به بهره برداری خواهد رسید.

او توضیح داد: به جز افتتاح پروژه های ۶ هزار میلیارد تومانی زیر ساختی عملیات اجرایی و اتمام پروژه‌های مسکن مهر و شروع عملیات ساخت واحدهای مسکن ملی در شهرهای جدید را انجام خواهیم داد.

طاهرخانی با اشاره به اینکه ما با استقرار جمعیت بالا در مجموعه شهرهای جدید مواجه هستیم گفت: در مجموعه طرح اقدام ملی مسکن، تأمین سکونتگاه ها بسیار مهم است و ما سعی خواهیم کرد عقب ماندگی هایی را که در شهرهای جدید وجود دارد را جبران کنیم و با ایجاد ایستگاه های آتش نشانی و درمانگاه‌ها و همچنین فضای سبز بتوانیم بخشی از نیاز متقاضیان و ساکنان شهرهای جدید را تامین کنیم.

امروز با حضور وزیر راه وشهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهر‌های جدید ۳ هزار ۸۵۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پرند از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

همچنین دو باب مدرسه، ایستگاه آتش نشانی (و آغاز بهره‌برداری از یک دستگاه بالابر ۳۲ متری)، پنج بوستان، پنج فضای ورزش محله‌ای و درمانگاه حضرت‌فاطمه (س) همزمان افتتاح شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته