عاملان نزاع دسته جمعی در شاهرود دستگیر شدند


عاملان نزاع دسته جمعی در شاهرود دستگیر شدند

 شاهرود-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: در یک اقدام هماهنگ و عملیات ضربتی سه مجرم و شرور که سوابق متعدد کیفری و نزاع دسته جمعی در پرونده آنان وجود داشت در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ علی کریمی شامگاه چهارشنبه افزود : در پی وقوع نزاع و درگیری بین چند تن از اراذل و اوباش شهرستان شاهرود و ادامه کینه توزی های طرفین فردی که در مرخصی زندان به سرمی‌برد به قصد انتقام قرار ملاقات با نفرات مقابل می گذارد.

وی از قدرت نمایی و ایجاد بی نظمی این افراد در ورودی یکی از روستاهای شاهرود با استفاده از قمه و چاقو خبر داد و گفت: این نزاع و درگیری بین طرفین، مجروح شدن چند نفر را به دنبال داشت.

سرهنگ کریمی به تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعزام گروهی از مأموران مجرب به محل حادثه اشاره کرد و گفت: عاملان این نزاع به محض مشاهده ماموران با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

این مقام انتظامی از اقدامات گسترده اطلاعاتی پلیس و شناسایی عاملان این درگیری خبر داد و تصریح کرد: در یک اقدام هماهنگ و عملیات ضربتی سه مجرم و شرور که سوابق متعدد کیفری در پرونده آنان وجود دارد در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود امنیت مردم را خط قرمز پلیس خواند و اظهار داشت : هرکس سودای ناامنی و برهم زدن نظم و امنیت را داشته باشد قطعاً با پاسخی محکم و قانونی مواجه خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی