شایعه: بازسازی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در راه است


شایعه: بازسازی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در راه است

همان‌طور که شاید پیش‌بینی می‌شد، اکتیویژن نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را نیز ارائه خواهد داد. طی چند ماه اخیر شاهد نسخه‌های مختلفی از سری Call of Duty بوده‌ایم؛ Call of Duty: Modern Warfare ،Call of Duty: Warzone و بازسازی کمپین Cal of Duty: Modern Warfare 2 که همگی عملکردی عالی را از خود به نمایش گذاشته‌اند. حال...

همان‌طور که شاید پیش‌بینی می‌شد، اکتیویژن نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 را نیز ارائه خواهد داد.

طی چند ماه اخیر شاهد نسخه‌های مختلفی از سری Call of Duty بوده‌ایم؛ Call of Duty: Modern Warfare ،Call of Duty: Warzone و بازسازی کمپین Cal of Duty: Modern Warfare 2 که همگی عملکردی عالی را از خود به نمایش گذاشته‌اند. حال به‌جز نسخه‌ی اصلی سال 2020 ظاهراً آخرین بازسازی از سه‌گانه‌ی Modern Warfare نیز به انتشار خواهد رسید.

با توجه به ویدئوی جدید کانال یوتیوب TheGamingRevolution، نسخه‌های بازسازی شده‌ی Modern Warfare 2 و Modern Warfare 3 مدتی است که ساخته و آماده شده‌اند و قرار بود که در سال 2018 عرضه شوند اما به‌خاطر حادثه‌ی تیراندازی دالاس با تاخیر مواجه شدند.

بازسازی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 احتمالاً با موتور سازنده‌ی دو نسخه‌ی بازسازی شده‌ی قبلی از سری Modern Warfare ساخته شده و مانند بازسازی MW2 تنها دارای بخش تک‌نفره خواهد بود. طبق این ویدئو، همان‌طور که اکتیویژن هم در گذشته اظهار داشته، بخش چندنفره از این عناوین به این دلیل حذف شده و بازسازی نشده است تا بازیکنان از دو عنوان Call of Duty: Modern Warfare و اسپین‌آف بتل رویال آن Call of Duty: Warzone که زمان زیادی از انتشارشان نمی‌گذرد و همچنان در جریان هستند و نقطه‌ی تمرکز به حساب می‌آیند منحرف نشوند. بازسازی Cal of Duty: Modern Warfare 3 همچنین مانند بازسازی MW2 به پیروی از قرارداد امضا شده بین سونی و اکتیویژن در سال 2016، به مدت یک ماه در انحصار پلی‌استیشن 4 خواهد بود و پس از آن بر روی پی‌سی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Warzone هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار دارند.

شایعه: بازسازی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در راه استشایعه: بازسازی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در راه است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه