خاویر زانتی:/ می خواهیم لائوتارو مدت ها در اینتر بماند


خاویر زانتی:/ می خواهیم لائوتارو مدت ها در اینتر بماند

خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر مدعی شد لائوتارو مارتینز مدت ها در این تیم خواهد ماند.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به شدت به دنبال جذب یک مهاجم نوک برای فصل نقل و انتقالات تابستانی بوده و نام لائوتارو مارتینز، گلزن 22 ساله و آرژانتینی اینتر به عنوان گزینه اول آنها در مطبوعات مطرح شده است. اما خاویر زانتی ضمن تمجید از توانایی های این مهاجم جوان ابراز امیدواری کرد لائوتارو برای مدتی طولانی لباس اینتر را بر تن کند.

خاویر زانتی:/ می خواهیم لائوتارو مدت ها در اینتر بماند

خاویر زانتی گفت: "لائوتارو مارتینز یک پسر خیلی باهوش است و خوش شانس یوده که در لیگ سطح بالایی مانند سری آ در ایتالیا بازی می کند. وقتی ما برای اولین بار بازی های لائوتارو را تماشا کردیم، رخ دادن چنین وضعیتی را تصور می کردیم. این باعث خوشحالی و افتخار من می شود که می بینم که او نماینده لباس اینتر است، زیرا فکر می کنم ما مهاجمی برای مدتی طولانی در اختیار داریم."

خاویر زانتی در مورد شرایط اخیر ایتالیا و تاثیر شیوع ویروس کرونا در بازار تابستانی اینتر گفت: "آخرین چیزی که اکنون در مورد آن فکر می کنیم نقل و انتقال بازیکنان است. امروز ما در فکر سلامتی که موضوع است، هستیم. وقتی به تمرین بازگردیم، که امیدواریم این هدف امکان پذیر باشد، خواهیم دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ما متمرکز هستیم که این دوره را پشت سر بگذاریم، زیرا بسیاری از خانواده ها شرایط دشواری را سپری می کنند. اوضاع پیچیده است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط