ستاره پرسپولیس در یکی از 4 تیم مطرح هلند!


مهدی ترابی بازیکن موفق فصل جاری لیگ برتر کشورمان از یکی از 4 تیم مطرح فوتبال هلند پیشنهاد دارد. نوشته ستاره پرسپولیس در یکی از 4 تیم مطرح هلند! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ستاره پرسپولیس در یکی از ۴ تیم مطرح هلند!

مهدی ترابی شماره ۹ می‌تواند ۲۵ درصد از قراردادش را بدهد و برود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۸
ستاره پرسپولیس در یکی از 4 تیم مطرح هلند!

مهدی ترابی بازیکن موفق فصل جاری لیگ برتر کشورمان از یکی از ۴ تیم مطرح فوتبال هلند پیشنهاد دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی ترابی هم ازجمله بازیکنانی است که در قراردادش با پرسپولیس بند جدایی گنجانده است. به این صورت که هافبک شماره ۹ پرسپولیس در هر زمانی از فصل که بخواهد جدا شود می‌تواند با پرداخت ۲۵ درصد از قراردادش از این تیم برود! حالا چرا آقایان زیر بار چنین بندی رفته‌اند، بماند برای بعد، اما همین‌قدر بدانید غیر از دو بازیکن بالای ۳۰ سال پرسپولیس، بقیه بازیکنان بند فسخ قرارداد دارند و می‌توانند به راحتی جدا شوند. اما برگردیم به مهدی ترابی که در فصل جاری ستاره بی‌بدیل تیم پرسپولیس و لیگ برتر کشورمان بوده است. بر همین اساس طبیعی است مهدی ترابی از حاشیه خلیج فارس و لیگ ستارگان قطر پیشنهاد داشته باشد. او پیشنهاد بسیار خوبی (از لحاظ مالی) از یک تیم مطرح قطری دارد ولی بیشتر تمایل دارد فوتبالش را در قاره سبز دنبال کند. در شماره‌های گذشته از پیشنهاد یک تیم بلژیکی به هافبک گلزن پرسپولیس اشاره کردیم و حالا می‌خواهیم به خبر جدیدی بپردازیم. شنیدیم مهدی ترابی از یکی از ۴ تیم مطرح فوتبال هلند پیشنهاد دارد. طرفی که این خبر را در اختیارمان گذاشت مدعی شد بسیار سکرت است و خود مهدی ترابی هم از مدیربرنامه‌هایش خواسته تا مشخص نشدن تکلیف لیگ نوزدهم از رسانه‌ای کردن یا افشای آن خودداری کند. اما چهار تیم مطرح کشور هلند چه تیم‌هایی هستند؟ آژاکس آمستردام، آیندهوون، فاینورد روتردام و AZ آلکمار که تیم سابق علیرضا جهانبخش است و مدیران آلکمار خاطرات بسیار خوبی از ایرانی‌ها و علیرضا جهانبخش داشته و به نظر می‌رسد این تیم هلندی خواهان مهدی ترابی، همبازی جهانبخش در تیم ملی باشد. علیرضا جهانبش در فصل ۱۸-۲۰۱۷ نمایشی بی‌نظیر و فوق العاده در این تیم داشت. او با پیراهن آلکمار فصل را با ۲۱ گل زده تمام کرد و با تفاضل دو گل بیشتر نسبت به بیورن یانسن، مهاجم دن هاگ، آقای گل فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ اردیویسه هلند شد. ضمن اینکه او با ۱۲ پاس گل در رده سوم برترین پاسور‌های فصل لیگ اردیویسه جای گرفت تا به همراه ۲۱ گلی که به ثمر رسانده، روی ۳۳ گل از ۷۲ گل آلکمار تأثیر مستقیم داشته باشد. همین درخشش سبب شد جهانبخش با بالاترین رقم راهی بولتون انگلیس شده و رکورد نقل و انتقالات این باشگاه را از آن خود کند. حالا به نظر می‌رسد مهدی ترابی نیز مورد توجه آلکمار قرار گرفته و می‌تواند با پرداخت مبلغ ۲۵ درصد از قراردادش به پرسپولیس از تیم فعلی خود جدا شود.

مهدی ترابی کمتر تن به مصاحبه می‌دهد و بیشتر سرش توی کار خودش است. چند روزی می‌شود دنبال ترابی هستیم و بالاخره توانستیم به زحمت او را پیدا کنیم. ستاره پرسپولیس به ما اعلام کرد فعلاً قصد مصاحبه ندارد، اما وقتی موضوع پیشنهاد تیم مطرح هلندی را بازگو کردیم خیلی خلاصه و کوتاه به ما گفت: «در حال حاضر تمام تمرکز من روی تیم خودم پرسپولیس است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم!»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!