بهره‌برداری از 69دستگاه پل آسیب دیده از سیل در لرستان


بهره‌برداری از 69دستگاه پل آسیب دیده از سیل در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: 69 دستگاه پل آسیب دیده از سیل سال گذشته در این استان به بهره‌برداری رسیده و 30 دستگاه پل دیگر نیز با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

عباس شرفی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: سال گذشته لرستان با ۲ سیل در ابتدا و پایان سال مواجه و خسارت های بسیار زیادی به بخش راه وارد شد که با برگزاری مناقصات به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان کار بازسازی پل ها در استان آغاز شد.

وی با بیان اینکه با وقوع سیل اسفندماه ۲ پل بازسازی شده تخریب شدند، افزود: عملیات بازسازی این پل ها نیز آغاز شده و امیدواریم پل های بزرگ و زمان بر نیز هرچه سریعتر و به صورت همزمان با پل سپهبد شهید قاسم سلیمانی (بابازید) به بهره برداری برسند.

سیل سال گذشته در لرستان بیش از یکهزار میلیارد تومان خسارت به بخش های مختلف راهسازی و پل های استان وارد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان همچنین در خصوص نحوه استفاده از ناوگان مسافربری استان گفت: با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، امیدواریم با اقبال مردم به حمل و نقل عمومی بتوان سفرها را راه اندازی کرد.

وی اضافه کرد: اتوبوس های استان از بهترین برندهای کشور هستند و عملیات گندزدایی و ضدعفونی اتوبوس قبل و بعد از سفر انجام می شود و تا جایی که امکان دارد شرکت ها لوازم بهداشتی در اختیار مسافران قرار می دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی